۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۵۰۱۲۳
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی:

دموکراسی غرب تنها راه نجات خود را فتنه‌انگیزی در ایران می‌داند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دشمنان پس از سه دهه توطئه علیه نظام اسلامی در جهت براندازی نظام ولایی ایران، دشمنان سرخورده و درمانده شده‌اند و تنها راه نجات خود را فتنه‌انگیزی، تحریم اقتصادی و جنگ روانی می بینند.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز در جمع فعالان فرهنگی و مسؤولان ستاد بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تأکید بر این‌که استکبار جهانی و نظام لیبرال دموکراسی غرب به بن بست رسیده است، اظهار داشت: مصدق این ادعا بیداری اسلامی با الهام از انقلاب اسلامی ملت ایران است.

 

وی با بیان این‌که بحران سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی غرب را فرا گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز پس از سه دهه توطئه علیه نظام اسلامی در جهت براندازی نظام ولایی ایران، دشمنان سرخورده و درمانده شده‌اند و تنها راه نجات خود را فتنه‌انگیزی، تحریم اقتصادی و جنگ روانی می بینند.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به این‌که سرنگونی دیکتاتورهای وابسته به غرب در کشورهای اسلامی را گامی در جهت اضمحلال نظام سرمایه‌داری غرب دانست و افزود: خیزش کشورهای اسلامی حقیقتی است که استکبار و صهیونیسم در دهه‌های اخیر در تلاش برای سرکوب و مقابله با آن بودند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تأکید بر این‌که غرب به دنبال مصادره انقلاب و نهضت اسلامی مردم کشورهای منطقه است، تصریح کرد: این توطئه‌، همان پروژه و فتنه‌ای است که اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کشور به مرحله اجرا گذاشته شد؛ اما با رهبری الهی امام راحل و حضور در صحنه ملت خنثی شد.

 

وی خواستار هوشیاری و بصیرت ملت‌های مسلمان و انقلابی منطقه شد و با بیان این‌که رژیم صهیونیستی آخرین نفس‌های حیات ظالمانه خود را سپری می کند، خاطرنشان کرد: امروز زمان آن رسیده که وحدت امت اسلامی به معنای حقیقی کلمه محقق شود و سرنوشت نهایی این رژیم غاصب را یکسره کنند.

 

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود ویژه‌برنامه های گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی برای بازخوانی آرمان‌ها و اهداف اصیل انقلاب دانست و اظهار داشت: باید دستاوردهای نظام ولایی برای نسل جوان بازگو شود، چراکه بیان هنرمندانه این تحولات موجب دلگرمی بیش از پیش ملت به نظام خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تأکید بر اجرای برنامه‌های نو و ابتکاری در ایام دهه فجر گفت: باید برنامه‌های این دهه به صورت مردمی و خودجوش اجرایی شود و در نهایت با برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن پیام قاطع ملت ایران به دشمنان نظام اسلامی انعکاس یابد.

 

همچنین سیدسعید حسینی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به تشریح ویژه برنامه‌های پیش بینی شده در دهه فجر پرداخت و از آغاز فعالیت کمیته‌های استانی و شهرستانی خبر داد و اظهار داشت: گفت: هر یک از این کمیته‌ها مسؤولیت بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده را بر عهده دارد./935/پ202/س

ارسال نظرات