۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۵۰۱۲۶
استاندار خوزستان:

دستگاه‎های اجرایی به نماز اول وقت اهتمام داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان با تأکید بر قرار گرفتن نماز در زمره مسائل اصلی مسؤولان و کارکنان سازمان ها و ادارات، خاطرنشان کرد: برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در ادارات و سازمان ها با هدف اسلامی کردن فضای محیط کاری بیش از پیش باید گسترده و جدی گرفته شود.
سيد جعفر حجازي، استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سیدجعفر حجازی، استاندار خوزستان، ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان عرصه نماز در اهواز اظهار داشت: نماز از عوامل تبدیل محیط کسب و کار به محیطی اسلامی است و ستاد اقامه نماز خوزستان در زمینه احداث مساجد و ساماندهی آن‌ها کارنامه درخشانی دارد.

وی به سخنانی در خصوص اهمیت نماز پرداخت و با بیان این که این فریضه الهی از ارکان اساسی اسلام است، ابراز داشت: باید کوشید تا نماز اول وقت را در دستگاه‌های اجرایی برپا کرد؛ چرا که توجه به نماز اثرات معنوی خود را همواره در جامعه برجای گذاشته است.

حجازی با تأکید بر قرار گرفتن نماز در زمره مسائل اصلی مسؤولان و کارکنان سازمان ها و ادارات، خاطرنشان کرد: برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در ادارات و سازمان ها با هدف اسلامی کردن فضای محیط کاری بیش از پیش باید گسترده شود.

استاندار خوزستان با بیان این که نماز اصلی‌ترین هدفی است که دشمن به آن توجه دارد اظهار داشت: باید کوشید تا تلاش‌های دشمن در راستای تضعیف این فریضه الهی، نقش بر آب شود.

وی با اشاره به جنگ هشت روز غزه و اهمیت نقش مساجد در مقاومت مردم فلسطین ابراز داشت: از زمان فعال شدن مساجد و حضور جوانان به منظور عبادت در مساجد روحیه ایثار و شهادت به جوانان وارد شد؛ از این روز در جنگ هشت روزه غزه بیشتر مساجد در غزه مورد حمله قرار گرفت.

حجازی با اشاره به پیشینه تاریخی شکل‌گیری حزب‌الله لبنان گفت: حزب الله لبنان که به عنوان خار چشم دشمنان اسلام است در مساجد تشکیل شد و امروز قدرت استکباری جهان را به زانو در آورده است.

استاندار خوزستان در پایان سخنان خود به حرکت عظیم مردم استان در استقبال از ضریح جدید امام حسین(ع) اشاره کرد./9464/پ202/ب

ارسال نظرات