۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۵۰۲۰۵

نشست ماهانه ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست ماهانه ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
نشست ماهانه ائمه جمعه چهارمحال و بختياري نشست ماهانه ائمه جمعه چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، نشست ماهانه ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، امام جمعه شهرکرد، علی اصغر عنابستانی، استاندار چهارمحال و بختیاری و دیگر مسؤولان استانی در شهرکرد برگزار شد.

در بخش نخست این نشست حجت الاسلام و المسلمین نکونام، رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری ائمه جمعه را متولی فکر، عقیده، فرهنگ و دین مردم دانست و گفت: ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری در این راستا اقدامات بسیار خوبی را انجام داده اند و با حضور فعال خود در همه عرصه ها شبهات فرهنگی و عقیدتی مردم را برطرف کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، بر حاکم کردن معنویت و یاد خداوند متعال در جامعه تأکید کرد و ابراز داشت: باید کوشید یاد و ذکر خداوند متعال در همه حالات بر دل ها حاکم شود که حاکمیت یاد خداوند بر دل ها سبب می شود فضای عمومی جامعه از تیرگی و تاریکی دور و به سوی نورانیت و معنویت تعالی پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری لازمه اصلاح امور دنیوی مردم را در یاد و ذکر خداوند متعال عنوان کرد و گفت: پرداختن به وظایف و امورات دنیوی بدون شک در سایه ارتباط مداوم با خداوند متعال صورت می پذیرد در غیر این صورت نیازهای مردم برطرف نمی شود.

علی اصغر عنابستانی، استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از این نشست از برخورد شدید و عبرت آموز با عاملین وضعیت بهداشت و درمانی شهرستان هفشجان خبر داد و گفت: وضعیت اسفبار بهداشت و درمان شهرستان هفشجان قطعا به صورت عمد ایجاد شده است و شکی در آن نیست که در نخستین فرصت برخورد شدیدی با عاملین این وضعیت خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با دیدن مشکل بهداشت و درمانی شهرستان هفشجان از رسانه ملی بلافاصله خواستار بررسی موضوع شدم و قطعا با عاملین این اقدام ناپسند و زشت به شدت برخورد خواهد شد.

عالی ترین مقام دولتی در چهارمحال و بختیاری با بیان این که نباید اجازه صدمه و آسیب به منافع و ثروت ملی توسط بدخواهان نظام داده شود ابراز داشت: باید به شکلی برنامه ریزی کنیم که اموال و ثروت های ملی صدمه نبینند و جایگاه و موقعیت نظام اسلامی به خطر نیفتد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش پایانی سخنانش از همه رسانه های جمعی و گروهی، مطبوعات و بویژه رسانه ملی درخواست کرد که در انعکاس اخبار کشور و استان ها دقت لازم را داشته باشند تا شرایطی جهت سوء استفاده شبکه های بیگانه و وابسته به استکبارجهانی از اخبار ایران اسلامی نشود.

در بخش پایانی این نشست ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری بر تسریع فعالیت ها و پروژهای استانی، ارتباط مستمر مسؤولان با ائمه جمعه استان، تحقق وعده های مسؤولان، توزیع عادلانه امکانات در شهرها، بخش ها و روستاهای استان و رفع مشکلات بهداشت و درمان به ویژه شهرستان هشفجان تأکید کردند./9461/پ202/ب

ارسال نظرات