۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۵۰۲۸۷
30 آذر ماه؛

المپیاد علمی ویژه طلاب مدرسه علمیه باقر العلوم رامهرمز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) رامهرمز از برگزاری المپیاد علمی ویژه طلاب این حوزه 30 آذر ماه خبرداد.
المپیاد علمی ویژه طلاب مدرسه علمیه باقر العلوم رامهرمز برگزار می شود

حجت الاسلام ابوالفضل بهرامی، مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) رامهرمز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به برگزاری المپیاد ویژه طلاب این مدرسه خاطرنشان کرد: در این المپیاد کلیه طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شرکت خواهند کرد.

وی با بیان این که منابع این المپیاد کتاب های درسی طلاب هستند، ابراز داشت: افرادی که علاقه مند به شرکت در این المپیاد هستند می توانند به کتب درسی خود مراجعه کنند.

حجت الاسلام بهرامی همچنین به زمان برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: 30 آذر ماه صبح روز پنج شنبه زمان برگزاری المپیاد علمی خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) رامهرمز در ادامه از برگزاری تصریح کارگاه نقد و بررسی باستان گرایی ویژه طلاب شهرستان رامهرمز با هدف تبیین مسائل پیرامون باستان شناسی خبر داد.

استاد حوزه علمیه با بیان این که حجت الاسلام جنتی، دکترای باستان شناسی از استان قم استاد این کارگاه آموزشی بود ابراز داشت: در کارگاه نقد و بررسی باستان گرایی مسائل پیرامون باستان گرایی های نوین مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام بهرامی در پایان سخنانش خاطرنشان ساخت: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی طلاب برای برگزاری چنین دوره هایی به عمل آمد./9458/ت303/ب

ارسال نظرات