۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۵۰۳۴۱

خاطره معاون جدید جامعه مدرسین از شجاعت مثال زدنی آیت الله یزدی

خبرگزاری رسا ـ معاون جدید جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مواضع شجاعانه آیت الله یزدی را ستود و از وی به عنوان شخصیت برجسته انقلاب و فردی تکرار نشدنی یاد کرد.
آيت الله يزدي حجت الاسلام و المسلمين نظري شاهرودي عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی در مراسم تودیع و معارفه معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که روز سه شنبه با حضور آیت الله یزدی در محل جامعه مدرسین برگزار شد، از حسن ظن رییس شورای عالی جامعه مدرسین و انتصاب خود به عنوان معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین قدردانی کرد.
وی در ادامه مواضع آیت الله یزدی را شجاعانه خواند و یادآورشد: در سال 57 من وارد اتاق آیت الله یزدی شدم و دیدم ایشان تلفنی با فردی صحبت می کنند و هر لحظه بر تندی و عصبانیت شان افزوده می شود، ما تصور می کردیم که ایشان با یک مسؤول در حوزه صحبت می کند، در آخر نیز تاکید کردند که هر کاری از دستت بر می آید کوتاهی نکن و بدون خداحافظی تلفن را قطع کردند، ما از ایشان سؤال کردیم با چه فردی صحبت می کردید، ایشان گفتند سرلشکر کمالی فرمانده حکومت نظامی.
وی با بیان این که برخی از نیروهای انسانی ما از منابع تجدید ناپذیر هستند، آیت الله یزدی را مصداق بارز این مساله دانست و تصریح کرد: حضرت آیت الله یزدی تاریخی را پشت سر گذاشته اند و صاحب تجارب بسیاری ارزنده ای هستند و این تجارب قائم به شخص است و تجدید پذیر نیست.
از تجارب آیت الله کعبی در معاونت جامعه و نظام استفاده خواهم کرد
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی با اشاره به روند انتخاب خود به عنوان معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله یزدی و آیت الله مقتدایی از من خواستند که این مسؤولیت را قبول کنم، احترام این دو بزرگوار را لازم می دانستم و این مسؤولیت را قبول کردم و انتظار دارم همه کنار هم باشیم و به هم کمک کنیم.
معاون جدید جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از خدمات، تلاش ها و فعالیت های آیت الله کعبی در این معاونت تقدیر کرد و گفت: ایشان تجارب بسیار خوبی دارند و گروه های سیاسی را به خوبی هرچه تمام تر می شناسند و ما از تجارب ایشان در معاونت جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم استفاده خواهیم کرد.
وی افزود: امیدواریم ایشان به ما کمک کنند و ما را در این مسؤولیت تنها نگذارند تا ان شاءالله بتوانیم در کنار هم به اندازه توان این مسؤولیت را به خوبی انجام دهیم./924/پ202/ج
ارسال نظرات