۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۵۰۳۵۰
امام جمعه بناب:

آگاهی و تبعیت از ولایت لازمه مقابله با فتنه دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: در چنین شرایطی دشمنان اسلام و تشیع تقلای هر فتنه‌ای را در ممالک اسلامی دارند تا شاید بتوانند نهضت اسلامی مردم آگاه و بصیر منطقه را مصادره کرده و یا از آرمان های اصیل آن دور و منحرف کنند، از این رو آگاهی و تبعیت از ولایت لازمه حضور در صحنه و مقابله با فتنه دشمنان است.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب امروز در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب اظهار داشت: استکبار جهانی و منفعت‌طلبان مادی‌گرای غربی، مفاهیم عالی اسلام را مانعی بزرگ در تحقق اهداف شوم خود می دانند، از این رو همواره بر طبل مقابله با اسلام کوبیده‌اند.

 

وی با بیان این‌که حوزه های علمیه و روحانیت اصیل شیعی نیز از توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های غرب علیه جهان اسلام بی‌نصیب نبوده‌اند، تصریح کرد: در چنین شرایطی رسالت حوزه‌های علمیه ترویج مکارم اخلاقی و کرامت حقیقی بشریت است، چراکه بشر امروز از تحقیر، توهین و سرکوب به ستوه آمده است.

 

حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران منادی آزادی، کرامت و بازگشت انسان به فطرت پاک خود در جهان است، گفت: هدف اصلی مستکبران از براندازی نظام ولایی ایران، عدم آگاهی و بصیرت جهانیان نسبت به حقیقت آفرینش و حقوق بندگی خود است.

 

امام جمعه بناب با بیان این‌که دوران سلطه‌گری لیبرال دموکراسی غرب با شعارهای فریبنده به سر آمده است، گفت: دشمنان اسلام بدانند که دیر یا زود مضمحل خواهند شد، چراکه دیگر دوران برتری جویی، ظلم و سلطه در جهان تمام شده و تقوا باید جایگزین و فراگیر شود، در حقیقت بیداری اسلامی نه تنها در خاورمیانه و شمال آفریقا بلکه سراسر جهان را فرا گرفته است.

 

وی با اشاره به این‌که نهضت های آزادی‌بخش و اسلام‌گرای سراسر جهان الهام گرفته از آرمان های انقلاب اسلامی ایران است؛ اظهار داشت: هر کجای جهان که نشانه هایی از انقلاب مشاهده می شود، آن انقلاب به سوی اسلام متمایل بوده و هرکجا انتخاباتی برگزار می شود، مردم به اسلام گراها رأی می دهند و گروه های اسلامی از غیراسلامی سبقت می گیرند.

 

حجت الاسلام بنابی افزود: در چنین شرایطی دشمنان اسلام و تشیع به تنگ آمده‌اند و تقلای هر فتنه‌ای را در ممالک اسلامی دارند تا شاید بتوانند نهضت اسلامی مردم آگاه و بصیر منطقه را مصادره کرده و یا از آرمان های اصیل آن دور و منحرف کنند، از این رو آگاهی و تبعیت از ولایت لازمه حضور در صحنه و مقابله با فتنه دشمنان است.

 

وی رمز بقا و اقتدار ملت ایران را ولایت فقیه دانست و از ولایت به عنوان شاه راه هدایت یاد کرد و گفت: رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دستورالعمل های حیات بخشی به کشورهای جهان است که اگر عملی شوند، عزت، عظمت، اقتدار دور از دسترس نخواهد بود./935/پ203/ب

ارسال نظرات