۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۱۵۰۵۳۲

اعضای جامعه اسلامی مهندسین با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ اعضای جامعه اسلامی مهندسین با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند.
اعضای جامعه اسلامی مهندسین با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند اعضای جامعه اسلامی مهندسین با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اعضای جامعه اسلامی مهندسین که جهت برپایی جلسه ماهانه خود به استان خوزستان سفر کرده اند، شب گذشته با حضور در بیت امام جمعه اهواز با آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله موسوی جزایری به بیان ویژگی های جامعه اسلامی و نقش خواص در جهت دهی و شکل گیری جامعه اشاره کرد.

در ابتدای این دیدار، محمدرضا باهنر ، دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با بیان این که این تشکل در سال 1367 پس از تعطیلی حزب جمهوری اسلامی تشکیل شد، ابراز داشت: با توجه به این که بسیاری از مدیریت های کشور به دست مهندسان است تشکیل جامعه اسلامی مهندسین را لازم دیدیم.

نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی به ویژگی های جامعه اسلامی مهندسین اشاره کرد و گفت: افزون بر این که جامعه اسلامی مهندسین امور مهندسی و عمرانی کشور را رصد می کند، سربازی برای ولایت فقیه در راستای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران نیز است.

وی شناسایی نیروهای مدیر و مدبر و در صورت نیاز استفاده از آنها را از مهم ترین اهداف تشکیل جامعه اسلامی مهندسین عنوان کرد.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان این که راه و روش اصلی ما از ابتدای تأسیس حرکت در سایه روحانیت بوده است ابراز داشت: در این سال ها هیچ زمانی از این تعهد و پیروی عقب نمانده و نخواهیم ماند.

وی از برگزاری جلسات جامعه اسلامی مهندسین با جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین خبر داد و افزود: حرکت زیر سایه روحانیت برای ما افتخار است و این جلسات که جهت خط گرفتن برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

در پایان این دیدار محمد جعفر فلسفی، عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور و دبیر جامعه اسلامی مهندسین در خوزستان به بیان سخنانی پرداخت./9464/پ202/ب

ارسال نظرات