۳۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۵۰۵۵۱
یکی از مداحان مطرح کشور:

مداحان رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ یکی از مداحان مطرح کشور از مداحان عتبات عالیات خواست تا رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.
مرتضي طاهري

به گزارش خبرگزاری رسا، حاج مرتضی طاهری از مداحان مطرح کشور با اشاره به ماه صفر و در پیش بودن اربعین حسینی علیه‌السلام، از مداحان عتبات عالیات خواست، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند و همان‌طور که تا به امروز سعی کرده‌اند، از هر رفتاری که سبب سوءاستفاده دشمنان ‌شود، پرهیز کنند.

وی توصیه کرد: مداحان با عمل بیش از پیش به اوامر مقام معظم رهبری، از کارهایی که به واسطه انجام آنها متأسفانه سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های ماهواره‌ای دشمن سوءاستفاده کرده و به عنوان وهن شیعه قلمداد می‌شود، جدا خودداری کنند و مطمئن باشند، کسانی که افتخار مداحی و نوکری اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام را دارند با عمل به رهنمودهای رهبری، در این راه موفق خواهند بود.

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب در سخنان مهمی، مداحی را کار شریف و ارزشمندی عنوان کرده‌اند و با بیان این‌که در بقای تشیع، حفظ ایمان و معرفت شیعی و پیروی از اهل‎بیت علیهم‌السلام نقش‎آفرین است، به مداحان کشور توصیه می‌کنند که بدانند چه می‌خوانند، مداحی آنان حدود و ثغور پیدا کند، برای مداحی مطالعه کنند و حتما در اول منبر مداحی، یک فصلی را برای اخلاق قرار دهند. /920/د102/ی

ارسال نظرات