۳۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۵۰۵۸۶
امام جمعه زنجان:

هدف اصلی استکبار راه اندازی جنگ روانی در آستانه انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی خواستار بصیرت و هوشیاری مردم با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شد و گفت: هدف اصلی استکبار راه اندازی جنگ روانی در آستانه انتخابات سال آینده است.
حجت‌الاسلام و المسلمين علي خاتمي، نماينده ولي فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در مراسم تجلیل از عوامل بخش راهداری با تأکید بر این‌که امنیت جاده‌های کشور مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی راهوران است، اظهار داشت: روند افزایش تعداد راهدارخانه ها اقدامی ارزشمند در سال های گذشته بوده است.

 

وی با تأکید بر تأمین استانداردهای لازم برای امنیت جاده‌های برون شهری خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود می توان خدمات مناسب و مطلوبی را به مردم و جامعه هدف ارائه داد، افزون بر این‌که باید به لحاظ موقعیت جغرافیایی استان زنجان آمادگی های بیشتری برای مواجه با رویدادها داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تقدیر از خدمات ارزشمند راهداران در ایام مختلف سال تصریح کرد: راهداران به خصوص هنگام مواجه با شرایط نامطلوب جوی خدماتی ماندکار داشته اند که شاید کمتر کسی به اهمیت نقش این خادمان دلسوز نظام توجه داشته باشند.

 

امام جمعه زنجان بر تعامل و هماهنگی دستگاه‌های مسؤول برای پیشگیری از وقوع حوادث ناخوشایند تأکید کرد و افزود: بایستی جاده‌های برون شهری از استاندارهای لازم برای تردد خودروهای تولید داخل و خارج برخوردار باشند، ضمن این‌که فرهنگ رانندگی صحیح نیز باید به صورت مستمر در جامعه رواج یابد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توفیقات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با توطئه‌های دشمنان اظهار داشت: دشمنان با ناامیدی در عرصه‌های مختلف رو به تهدید، ترور و تحریم آوردند که شکستی دیگر را متحمل شدند، امروز هدف اصلی استکبار راه اندازی جنگ روانی در آستانه انتخابات سال آینده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی خواستار بصیرت و هوشیاری مردم با تبعیت و پیروزی از رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی شد و گفت: تبعیت از ولایت تنها راه نجات از توطئه‌های شوم دشمنان نظام و عبور از کوران فتنه‌های استکبار جهانی است.

 

وی در پایان با تأکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توجه مردم و مسؤولان به اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی تأکید دارند، گفت: سبک زندگی اسلامی در مقابل سبک زندگی غربی، به تعالی نظام بشری می اندیشد و هدف نهایی آن حفظ حوق و کرامت حقیقی انسان ها است./935/پ202/ب

ارسال نظرات