۰۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۵۰۶۴۳
امام جمعه زنجان:

حماسه 9دی تودهنی محکمی بر فتنه‎گران بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زنجان حماسه 9 دی را تودهنی محکمی بر فتنه‌گران دانست و گفت: باید به این مسأله آگاه بود که مردم در تمام شرایط مانند حماسه 9 دی با بصیرت و هوشیاری خود در برابر دشمنان ایستاده‌اند و با تبعیت از ولایت پاسخی کوبنده به تمام حامیان خارجی فتنه گران داخلی می دهند، این مسؤولان هستند که باید قدر ملت را بدانند.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان،‌ حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن ساروز حماسه نهم دی اظهار داشت: فتنه هشت ماهه پس از انتخابات ریاست جمهوی سال 88 اوج سرمایه‌گذاری غرب برای براندازی نظام اسلامی ایران بوده است.

 

وی با تأکید بر این‌که روشنگری رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم موجب خلق حماسه تاریخی 9 دی شد، خاطرنشان کرد: نهم دی به‌حق یکی از بزرگترین یوم الله ها در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود، چراکه مردم به صورت خود جوش برای حفظ و حراست از نظام و ولایت وارد صحنه شدند و تمام توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به این‌که  مردم در حماسه نهم دی آمادگی خود را برای پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ثابت کردند و گفت: مردم در 9 دی 88 برای دفاع از تمامی ارزشهایی به صحنه آمدند، که برای حفظ آن در مقابل جهان استکبار و صهیونیسم ایستاده و سختی های بسیاری را به جان خریده بودند.

 

وی با اشاره به این‌که ابعاد مختلف فتنه 88 هنوز به صورت کامل برای عموم مردم بیان نشده است، خاطر نشان کرد: اگر رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و حضور در صحنه ملت ایران نبود، عده‌ای به ظاهر نخبه و خواص با بصیرتی و سکوت خفت‌بار خود کشور را دست بیگانگان داده بودند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: فتنه گران چهره حقیقی خود را در جریان فتنه 88 رسوا کردند و همگان فهمیدند آنانکه که خود را پشت نقاب‌های منافقانه خود پنهان کرده بودند، هیچ گاه در زمان پاسداری از ازش های نظام و ولایت در صحنه حضور ندارند و پشت به انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا می کنند.

 

وی حماسه 9 دی را تودهنی محکمی بر فتنه‌گران دانست و گفت: باید به این مسأله آگاه بود که مردم در تمام شرایط مانند حماسه 9 دی با بصیرت و هوشیاری خود در برابر دشمنان ایستاده‌اند و با تبعیت از ولایت پاسخی کوبنده به تمام حامیان خارجی فتنه گران داخلی می دهند، این مسؤولان هستند که باید قدر ملت را بدانند.

 

امام جمعه زنجان، با تاکید بر این‌که خدمت‌رسانی به مردم و کاهش فشارهای اقتصادی بهترین قدرشناسی از حماسه‌آفرینان نهم دی است، گفت: دشمنان با راه‌اندازی جنگ روانی و ایجاد رضایتی‌های عمومی به دنبال راه‌اندازی فتنه‌ای دیگر در آستانه انتخابات سال آینده هستند که مسؤولان نظام بایستی هوشیار باشند و رهنمودهای رهبر انقلاب را چراغ راه قرار دهند.

 

وی با بیان این‌که بهره‌مندی از عبرت‌های فتنه 88 فرصت سوء استفاده از دشمنان را خواهد گرفت، گفت: رسانه‌های وابسته به غرب و رژیم صهیونیستی طی چهار سال گذشته با فرافکنی تبلیغاتی و جنجال رسانه‌ای به دنبال القای برخی دروغ‌های بزرگ در جامعه اسلامی ایران هستند./935/پ201/ب

ارسال نظرات