۰۱ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۱۵۰۶۷۱
سید علی فضل الله:

ملت مصر از انقلاب خود محافظت کنند

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه منطقه حاره حریک ضمن دعوت مصری‎ها به وحدت گفت: ملت مصر باید مراقب انقلاب خود باشند و نگذارند که دشمنان با ایجاد نا امنی انقلاب را به انحراف کشانند.
سيد علي فضل الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الوکاله الوطنیه للاعلام، حجت الاسلام سید علی فضل الله خطیب مسجد الامام الحسنین در منطقه حاره حریک لبنان، در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مردم مظلوم فلسطین چندین دهه است که مورد انواع تعدی ها قرار گرفته‎اند و بیش از نیم قرن است که رخ امنیت و آسایش را ندیده‎اند و در این چند سال اخیر نوار غزه مورد انواع حملات متجاوزانه رژیم غاصب صهیونیست بوده است. حتی به پناهندگان آنان در اردوگاه یرموک رحم نکردند و جنایت‎های متعددی راه انداختند.


وی همچنین ضمن دعوت ملت مصر به قانون مداری و احترام به آن افزود: مصری‎ها باید همه پرسی را با موفقیت به پایان رسانند و نگذارند دشمنان با تحریک یک عده مخالف اوضاع کشور را متلاطم کنند و مسیر انقلاب را به انحراف کشانند.


سید علی فضل الله ضمن دعوت ملت مصر به وحدت خاطرنشان کرد: تمامی احزاب مخالف و موافق همه پرسی باید اوضاع کشورشان را با حل اختلافات به صورت گفت‎وگو مانع از به عقب راندگی کشورشان شوند.


وی در بخش دیگری از سخنانش با محکوم کردن انفجارات عراق اظهار داشت: تروریست ها به دنبال ناامن کردن عراق به وسیله بمب گذاری بر سر راه زائران و مردم مظلوم عراق و همچنین انفجار اماکن مقدس هستند.


خطیب مسجد الامام الحسنین بیان کرد: احزاب، طوائف و قومیت‎های عراقی نباید در دام تفرقه انگیزی دشمنان قرار گیرند و باید با حفظ اتحاد و مقاومت به مقابله با تروریست ها بپردازند.


وی ضمن تاکید بر وحدت ملت لبنان تصریح کرد: لبنانی ها هیچ گاه نباید تاریخ خود را فراموش کنند و از یاد ببرند زیرا تاریخ به ما نشان داده است که هر وقت اتحاد خود را از دست داده ایم دشمنان توانسته اند بر ما مسلط شوند و هر گاه وحدت را حفظ کرده‎ایم به بلندترین مقامامت عزت و شرف رسیده‎ایم./994/ب901/ک

ارسال نظرات