۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۵۰۶۸۳
خطیب جمعه بهشهر:

بیداری اسلامی زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت بهشهر گفت: بیداری اسلامی جهان ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد که زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است.
بيداري اسلامي/1

حجت الاسلام سید جواد حسینی رکاوندی، امام جمعه موقت بهشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر با بیان این که بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و به پا خاستن مردم آنها در برابر حکومت‌های طاغوت باعث ترس دشمنان شده است.

 

وی اظهار داشت: امروز بیداری اسلامی و اسلام واقعی که در جهان متبلور است دشمنان را به وحشت و لرزه انداخته است و به این دلیل دشمنان به دنبال تحریف این واقعیت هستند که باید مراقب باشیم.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که روح بیداری اسلامی امروز در عرصه بین المللی نهادینه شده است، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب از این بیداری اسلامی هراسان و نگران هستند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نقش انکارناپذیر ایران اسلامی در تحولات جهانی گفت: مردم ایران و سایر ملت‌های منطقه با حضور خود در حمایت از ملت‌های مسلمان و آزاده نقش بازدارنده‌ای را مقابل ددمنشی استکبار ایفا می‌کنند.

 

امام جمعه موقت بهشهر با بیان این که روح بیداری اسلامی برگرفته از نهضت حسینی است، خاطرنشان کرد: امروز بیداری اسلامی زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم کرده است.

 

وی سران کشورهای عربی منطقه را افرادی عافیت طلب معرفی کرد و ادامه داد: در حالی‌که بسیاری از سران کشورهای غربی و عربی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند، بیداری ملت‌های اسلامی می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در تحولات منطقه داشته باشد.

 

حجت الاسلام حسینی، وحدت امت اسلامی را مهم‌ترین رمز نابودی رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی زمینه ساز نابودی کامل این رژیم جعلی خواهد بود.

 

وی با اشاره به سخنان امام راحل درباره این رژیم افزود: به فرموده امام خمینی(ره) اگر هر مسلمان یک سطل آب روانه اسرائیل کند، این کشور غاصب را آب خواهد برد، بنا بر این وظیفه آحاد امت اسلامی است که در برابر این رژیم جعلی ایستادگی کنند.

 

وی انقلاب اسلامی ایران را محور بیداری اسلامی در منطقه دانست و گفت: امروز به برکت اندیشه‌های ناب امام راحل شاهد بیداری ملت‌های مسلمان هستیم.

 

خطیب جمعه بهشهر با بیان این که فریاد بیداری اسلامی در همه دنیا طنین انداز شده است، افزود: انقلاب اسلامی سبب رشد آگاهی و بصیرت ملت‌های آزاده دنیا شده است.

 

حجت الاسلام حسینی، انقلاب اسلامی را سبب ایجاد تحولی شگرف و اساسی در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: نهضت عظیم اسلامی که امام راحل آغازگر آن بود همه دنیا را مات و مبهوت خود کرد.

  

امام جمعه موقت بهشهر انقلاب اسلامی را برگرفته از احکام ناب اسلامی دانست و ادامه داد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار حرکت های ضداستکباری در عرصه جهانی است./950/ت303/س

ارسال نظرات