۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۵۰۷۲۸
آیت‌الله علوی گرگانی:

مسؤولان مراقب توطئه‌های دشمنان باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی اختلاف سلیقه در کشور را امری طبیعی دانست و با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی گفت: دشمنان به دنبال اختلاف افکنی در میان مسؤولان هستند تا به کشور ضربه بزنند.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و معاون وزیر آموزش و پرورش، نهضت سواد آموزی را یکی از برکات پرثمر انقلاب اسلامی خواند و گفت: نهضت سواد آموزی بعد از انقلاب اسلامی ایران و به فرمان امام خمینی(ره) برپا شد و تا کنون خدمات فراوانی به جامعه رسانده است.
 
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با تقدیر از عملکرد نهضت سواد آموزی در کشور، ابراز داشت: امیدواریم در آینده نزدیک، تعداد اندک بی‌سوادان کشور نیز با سواد شوند.
 
آیت‌الله علوی گرگانی موفقیت‌های صورت گرفته در نهضت سواد آموزی را نتیجه حسن مدیریت حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی دانست و اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی زحمات فراوانی برای این مجموعه کشیده و امیدواریم خداوند متعال اجر زحمت کشان این مجموعه را بدهد.
 
وی با اشاره به آیات قرآن استعانت از خدا را سبب موفقیت در امور خواند و گفت: فردی که خدا را در زندگی مد نظر قرار دهد هیچ‌گاه محزون نشده و هیچ قدرتی بر او تسلط پیدا نخواهد کرد.
 
این استاد برجسته حوزه علمیه ادامه داد: اگر انسان خدا را یاری کند یعنی فرامین الهی را اطاعت کند خدا هم او را یاری خواهد کرد.
 
آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه بر ضرورت وحدت و همدلی مسؤولان تأکید کرد و گفت: مسؤولان از فرمایشات ولی فقیه اطاعت کرده و با اتحاد در برابر دشمنان داخلی و خارجی بایستند.
 
استاد برجسته حوزه علمیه اختلاف سلیقه در کشور را امری طبیعی دانست و ابراز کرد: دشمنان به دنبال اختلاف افکنی در میان مسؤولان هستند تا به کشور ضربه بزنند./927/پ202/پ
ارسال نظرات