۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۵۰۸۰۲
آیت الله طبرسی:

پیشرفت علمی ایران، غرب را خانه‌نشین می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نظام سلطه از پیشرفت و تعالی ایران اسلامی هراسان است، گفت: پیشرفت علمی کشورمان سبب خانه نشینی غربی ها خواهد شد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار رییس، استادان و کارکنان دانشگاه پیام نور مازندران و همچنین مسؤولان بخش نهاد نمایندگی ولی فقیه در این دانشگاه، حوزه و دانشگاه را دو بال نظام اسلامی دانست و گفت: جامعه اسلامی با این دو بال حرکت می کند و اگر این دو بال با هم باشند جامعه متحول می شود و در غیر این صورت جامعه در مسیر صحیح حرکت نخواهد کرد.

 

وی با بیان این که تأکید همیشگی امام راحل بر وحدت حوزه و دانشگاه زمینه تفرقه و تشتت را از میان این دو مرکز بزرگ علمی کشور برداشت، افزود: امروز برای بقای نظام و حفظ و نگهداری و حراست از این دو بال یعنی علم و دین از آن محافظت کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، وحدت را اصل، ریشه و یک مسأله استراتژیک دانست و خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه افکار و قوانین باید در یک مسیر که همان تعالی و سعادت نظام دینی است باشد.

 

آیت الله طبرسی اسلام را دین وحدت و برادری دانست و با بیان این که پیامبر گرامی اسلام فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را با وحدت و همدلی آغاز کرد، بیان داشت: در شرایط کنونی تنها راه خنثی کردن توطئه‌های دشمنان علیه اسلام ناب وحدت امت دینی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمنان از وحدت، همدلی و پیشرفت امت اسلامی هراسان است، خاطرنشان کرد: آنها برای جلوگیری از رسیدن نظام اسلامی به پیشرفت از هیچ توطئه و نقشه شومی فروگذار نخواهند کرد.

 

امام جمعه ساری با بیان این که غرب سه دهه است که همه توان و ابزار خود را در جهت تضعیف نظام دینی به کار گرفته است، بیان داشت: ترور دانشمندان جوان هسته ای کشورمان گوشه ای از جنایت های آشکار استکبار جهانی علیه نظام دینی است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نظام سلطه از پیشرفت و تعالی ایران اسلامی هراسان است، گفت: پیشرفت علمی کشورمان سبب خانه نشینی غربی ها خواهد شد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که نظام سلطه انرژی هسته ای ما نمی ترسند بلکه از دانشمندان ما می ترسند، گفت: به همین دلیل نیاز است علم و دین را با هم داشته باشیم تا مصون بمانیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت بهره گیری دانشگاه ها از ظرفیت و پتانسیل دینی حوزه های علمیه تأکید کرد و بیان داشت: وحدت حوزه و دانشگاه یکی از مهم ترین راه های بستن راه نفوذ نظام سلطه است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که علم بدون معنویت نجات بخش نخواهد بود، گفت: علم تنها در صورتی می تواند تعالی بخش باشد که با دین و ارزش های دینی همراه باشد./950/پ202/س

 

ارسال نظرات