۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۵۰۸۲۳

واکنش مضحک جاسوس فرانسه به مصاحبه علمی رسا

خبرگزاری رسا _ مصطفی آزمایش که برخی او را سخنگوی رسمی فرقه گنابادیه می‌دانند، در اثر ضعف علمی حتی قادر به پاسخ‌گویی به مصاحبه مستدل خبرگزاری رسا نیست. از این رو با عباراتی مضحک، ناراحتی خود را از انتشار حقایقی درباره این فرقه نشان داده است.
واکنش مضحک جاسوس فرانسه به مصاحبه علمی رسا

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مصطفی آزمایش جاسوس نشان‌دار فرانسه و از حامیان فرقه گنابادیه در آخرین مطلب خود در سایت "کمیته بین‌المللی حمایت از حقوق درویشان" و در پاسخ به مصاحبه علمی و مستدل خبرگزاری رسا می‌نویسد: خدا ایران را از بلای اسلام ستیزهای طلبه - بسیجی بی‌سواد، حفظ کند. کار وقاحت یک مشت بچه طلبه بی‌سواد و بی‌دین و دین‌ستیز و ضد اسلام و شیطان‌پرست در ایران مصیبت زده، به آنجا رسیده که هم مراجع بزرگ تقلید را خانه نشین و سرکوب و حصر خانگی می‌کنند و هم به اکابر اسلام و عرفان اسلامی تهمت فقر فرهنگی می‌زنند.

وی در ادامه، متن مصاحبه خبرگزاری رسا با حجت الاسلام لایقی با عنوان شگرد اخیر صوفیه را بدون جوابیه منتشر کرده است.

شایان ذکر است، فحاشی و سخنان خارج از عرف علمی این فرد در حالی است که سران این فرقه انحرافی به خصوص در سال‌های اخیر، سعی دارند تا عقائد باطل خود را موجه و علمی جلوه دهند.

لازم به ذکر است، مصطفی آزمایش در پرونده خود سوابقی چون سخنگویی منافقین خلق، همکاری با مسعود رجوی سرکرده منافقین و همچنین جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی فرانسه را دارد./922/ت302/ع

ارسال نظرات