۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۵۰۸۴۹

حضور تبلیغی روحانیت در فضای مجازی ضرورت دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: در شرایطی که جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی هر روز ابعاد گسترده‌تری به خود می‌گیرد، حضور تبلیغی روحانیت در فضای مجازی ضرورت دارد.
حجت الاسلام علي دشتکي،  مديرکل تبليغات اسلامي استان زنجان

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: 12 هزار نیروی ساماندهی شده در شبکه تبلیغی استان فعالیت دارند که از این تعداد 1200 نفر را مبلغان تشکیل می دهند و در مناسبت های مختلف به نقاط مختلف استان زنجان اعزام می شوند.

 

وی با بیان این‌که طرح ساماندهی بانوان مبلغ و بانوان جلسه‌ای در استان اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: ساماندهی و تشکیل پرونده بانوان مبلغ با هدف مقابله با خرافه‌گری و سوء استفاده عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب در مجالس مذهبی بانوان صورت گرفته که خوشبختانه با نتیج مطلوبی نیز همراه بوده است.

 

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به این‌که برای کاهش آسیب های مجالس بانوان کار ویژه ای در سطح استان انجام شده است، تصریح کرد: تعامل و هماهنگی نزدیک با حوزه های علمیه خواهران و حضور بانوان طلبه در محافل و مجالس دینی موجب شده فرصت‌طلبان عرصه را برای جولان تنگ ببینند.

 

وی هم‌اندیشی با صاحب‌نظران حوزوی و تعامل با حوزه‌های علمیه برادران را از دیگر اقدامات این مرکز در راستای ترویج مکتب اصیل شیعی عنوان کرد و گفت: نشست‌های متعدد تخصصی با اندیشمندان حوزوی و مسؤولان تشکل‌های دینی در این راستا صورت گرفته است، افزون بر این‌که امسال کتاب بیانات رهبر معظم انقلاب با عنوان نقشه راه چاپ و در اختیار مبلغان قرار گرفته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تقویت محتوای برنامه های فرهنگی و دینی را از دیگر اولویت های این مرکز در تعامل با نهادهای حوزوی دانست و گفت: تلاش‌های خوبی در راستای حضور تبلیغی روحانیت در فضای مجازی و پاسخگویی به شبهات دینی عموم مردم شده که با استقبال نیز مواجه بوده ایم.

 

وی با اشاره به این‌که دشمنان اسلام و تشیع هزاران سایت اینترنتی را با هدف شبهه‌افکنی در اعتقادات اصیل مسلمانان و شیعیان راه اندازی کرده‌اند، افزود: در شرایطی که جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی هر روز ابعاد گسترده‌تری به خود می‌گیرد، حضور تبلیغی روحانیت در فضای مجازی ضرورت دارد.

 

حجت الاسلام دشتکی رصد نیازهای فرهنگی و تبلیغی استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: نقشه تبلیغی استان تهیه شده و امروز نیازهای تبلیغی و اعزام استان حتی در دورترین و صعب‌العبورترین مناطق نیز شناسایی شده است./935/ت302/ب

ارسال نظرات