۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۵۰۸۵۲
نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

شهادت در راه مبارزه با رژیم اسرائیل سعادت است

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: شهادت در راه مبارزه با رژیم اسرائل سعادت است و تا نابودی اسرائیل دست از مقاومت بر نخواهیم داشت.
عبيد


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، شیخ عبدالکریم عبید، نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، روز گذشته در سالگرد شهادت عالم ربانی سید عبد اللطیف الامین از فرماندهان حزب الله، در مجمع الامام المهدی شهر صوانه لبنان برگزار شد، خاطر نشان کرد: شهادت در راه مبارزه با رژیم اسرائیل یک سعادت است.


وی ضمن  اشاره به بالا گرفتن اختلافات در بین احزاب و طوائف لبنانی اظهار داشت: تنها راه پایان داده به اختلافات احترام به یکدیگر و گفت‎وگو است.


نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: بعضی  از احزاب به مقاومت فشار می‎آوردند که سلاح را کنار بگذارد؛ این فشارها ثمری نخواهد داشت زیرا مادامی که رژیم اسرائیل وجود دارد نمی توان سلاح را از مقاومت جدا کرد.


وی ضمن بیان اعتقادات و عزم راسخ حزب برای مبارزه با رژیم اسرائیل تصریح کرد: از سال 1982 میلادی تا کنون امید حزب الله فقط به خدا بوده و هست و با اتحاد و یکپارچگی بیشتر به مقابله سخت تری با اسرائیل می پردازد و عقیده مقاومت این است که اگر کل مردم جهان با تو باشند و خداوند علیه تو باشد هیچ سودی نخواهی کرد و زیان کار هستی اما اگر خداوند با تو باشد و راه صحیح را انتخاب کرده باشی، دیگر هیچ اهمیت برای تو نخواهد داشت که حتی تمام دنیا بر ضدت فعالیت کنند./994/ب903/ک

ارسال نظرات