۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۱۵۰۸۶۲

آغاز ثبت‌نام مقطع کارشناسی مؤسسه امام خمینی

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی(ره) از میان برادران و خواهران طلبه در مقطع کارشناسی، دوره حضوری ویژه برادران و نیمه حضوری برادران و خواهران برای سال تحصیلی 92 و 93 دانش‌پژوه می‌پذیرد.
آغاز ثبت‌نام مقطع کارشناسی مؤسسه امام خمینی

به گزارش خبرگزاری رسا، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی(ره) از میان برادران و خواهران طلبه در مقطع کارشناسی، دوره حضوری ویژه برادران و نیمه حضوری برادران و خواهران برای سال تحصیلی 92 و 93 دانش‌پژوه می‌پذیرد.

براساس این گزارش، طلاب باید در رشته‌های معارف اسلامی و ادیان، معارف اسلامی و اقتصاد، معارف اسلامی و تاریخ، معارف اسلامی و جامعه شناسی، معارف اسلامی و حقوق، معارف اسلامی و روانشناسی، معارف اسلامی و علوم تربیتی، معارف اسلامی و علوم سیاسی، معارف اسلامی و علوم قرآنی، معارف اسلامی و فلسفه، معارف اسلامی و کلام و معارف اسلامی و مدیریت به رقابت بپردازند.

گفتنی است، تعیین رشته‌ برای گذراندن دروس عمومی است و جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفترچه راهنما مراجعه شود، همچنین دوره‌های نیمه حضوری فقط در هفت رشته معارف اسلامی و فلسفه، کلام، تاریخ، علوم سیاسی، علوم قرآنی، علوم تربیتی و روانشناسی برگزار می‌شود.

اعتقاد و التزام به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، نداشتن سوء سابقه کیفری، عدم اشتهار به اعمال خلاف شؤون طلبگی و برخورداری از سلامت جسمی و ذهنی لازم از شرایط عمومی پذیرش است.

گواهی اتمام سطح یک از مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، اصفهان یا مشهد، اشتغال رسمی به تحصیل در حوزه، موفقیت در آزمون کتبی و موفقیت در آزمون شفاهی و مصاحبه شرایط اختصاصی پذیرش است.

فقه «شرح لمعه؛ ابواب طهارت، صلاة، متاجر،‌اجاره و نکاح»، اصول الفقه «مرحوم مظفر جلد یک»، المنطق«مرحوم مظفر»، ادبیات عرب«در حد سطح یک حوزه»، زبان انگلیسی«در حد کتاب انگلیسی اول دبیرستان» و ادبیات فارسی«کتاب بر بال قلم» از موارد آزمون است.

اعطای دانشنامه رسمی کارشناسی رشته‌های ذکر شده به فارغ التحصیلان، اعطای کمک هزینه تحصیلی ویژه دانش پژوهان دوره حضوری، امکان ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های ذکر شده در مؤسسه و مراکز آموزش عالی معتبر و تحصیل در دروس فقه و اصول حوزه از پایه هفت تا خارج، صبح‌ها در داخل مؤسسه از مزایای این دوره‌ها است.

زمان برگزاری آزمون جمعه چهارم اسفند سال 91 است، همچنین مکان برگزاری به همراه توزیع کارت ورود به جلسه اعلام می‌شود.

قابل ذکر است، جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفترچه راهنمای آزمون در سایت مؤسسه مراجعه شود.

علاقه‌مندان برای شرکت می توانند جهت کسب اطلاعت بیشتر به قم، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، مؤسسه امام‌خمینی(ره)، مدیریت پذیرش مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 0251 ـ 2936017 و 2113618 تماس بگیرند.

گفتنی است، مهلت ثبت نام تا تاریخ بیست دی ماه است و دانش‌پژوهان می‌توانند جهت ثبت‌نام اینجا کلیک کنند./993/پ203/پ

ارسال نظرات