۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۵۰۸۸۰
با پیام آیت الله جوادی آملی برگزار می‌شود؛

اولین همایش طلاب جدیدالورود حوزه علمیه استان تهران

خبرگزاری رسا – اولین همایش طلاب جدیدالورود حوزه علمیه استان تهران با پیام تصویری آیت الله جوادی آملی و با حضور طلاب جدیدالورود مدارس علمیه این استان برگزار می‌شود.
حوزه علميه تهران

حجت الاسلام محمد حسین کبیریان، معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری اولین همایش طلاب جدیدالورود حوزه علمیه استان تهران با پیام تصویری آیت الله جوادی آملی و با سخنرانی حجت الاسلام صدیقی، عضو شورای مدیریت حوزه علمیه استان تهران و حجت الاسلام علیرضا پناهیان در روز پنج‌شنبه هفتم دی ماه در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که مراسم ساعت هشت و سی دقیقه صبح برگزار خواهد شد، تأکید کرد: این همایش با حضور قریب به هزار نفر از طلاب جدیدالورود و خانواده‌های محترمشان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کبیریان با اشاره به هدف برگزاری این همایش اظهار داشت: لزوم آشنایی طلاب جدیدالورود با نظام حوزوی، روش تحصیل، مباحثه و تهذیب و آشنایی خانواده‌های ایشان با نظام حوزه، وظایف خود در قبال فرزندان طلبه و نحوه تعامل با مدارس و مدیریت استان از اهداف برگزاری این همایش است.

گفتنی است این همایش با برپایی نماز جماعت ظهر و عصر به پایان خواهد رسید./958/ت302

ارسال نظرات