۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۵۰۹۰۴
نماینده مجلس:

حماسه 9دی تجلی پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب و ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل و لاریجان درمجلس با بیان این که حماسه نهم دی مظهر قضاوت عمومی ملت ایران بود، بیان داشت: حضور ارزنده مردم در حماسه نه دی در راستای حفظ مجموعه نظام و اعتقاد راسخ به آرمان های والای انقلاب بوده است.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس

عزت الله یوسفیان ملا، رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اتفاقاتی در کشور رخ داد که به هیچ وجه قابل قبول نبود، گفت: هنجارشکنی هایی در آن ایام صورت گرفت که به واقع در نهم دی پاسخ بسیار قاطع و صریحی از سوی مردم به آنان داده شد.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با اشاره به این که در یک انتخابات ممکن است ایراد وجود داشته باشد، بیان داشت: مجاری قانونی به مقدار لازم در کشور وجود دارد و همگان باید نسبت به آن تمکین کنند.

 

وی با بیان این که قابل قبول نیست هر فرد و مقامی در انتخابات شرکت کند و زمانی که رای نیاورد به خیابان ها بیایند و بگویند که مراجع قانونی را قبول نداریم، گفت: کسی که مجاری قانونی و دستگاه های اجرایی کشور را قبول ندارد نباید کاندیدای انتخابات شود.

 

یوسفیان ملا با اشاره به این که وقتی فردی کاندیدای انتخابات می شود بدین معنی است که اصل نظام را با قانون اساسی پذیرفته است، خاطرنشان کرد: همگان باید در برگزاری انتخابات ملزم به قانون اساسی بوده و نسبت به اجرای آن اهتمام ارزنده ای داشته باشند.

 

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با تاکید بر این که وقایع اتفاق افتاده در انتخابات ریاست جمهوری با حماسه نهم دی خط بطلانی بر آن کشیده شد، گفت: مردم با حضور حماسی خود در 9 دی ثابت کردند که به این نظام علاقمند بوده و به آن اعتقاد دارند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که حماسه نهم دی مظهر قضاوت عمومی ملت ایران بود، بیان داشت: حضور ارزنده مردم در حماسه نه دی در راستای حفظ مجموعه نظام و اعتقاد راسخ به آرمان های والای انقلاب بوده است./950/پ302/ج

ارسال نظرات