۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۵۰۹۱۵
آیت الله طبرسی:

ایران الگوی کشورهای مسلمان در عرصه مدیریت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نظام اسلامی در شرایط کنونی به عنوان الگوی بی‌بدیل در مدیریت اسلامی برای بسیاری از کشورهای منطقه و حتی کشورهای غربی مطرح است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار ستاد برگزاری برنامه‌های دهه فجر استان بر ضرورت هر چه باشکوه برگزار شدن برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال تأکید کرد و گفت: برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید شاخص و برجسته باشد.

 

وی با اشاره به این که شرایط کنونی به گونه‌ای است که دشمنان از هر سو علیه نظام اسلامی تبلیغ می‌کنند، افزود: ضرورت برگزاری برنامه‌های شاخص در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از پیش ضروری است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب بیش از سه دهه است که علیه ملت ایران کینه دارند، خاطرنشان کرد: آنها از هر فرصتی برای انتقام از این ملت همیشه در صحنه استفاده می کنند.

 

آیت الله طبرسی دهه مبارک فجر را یادآور دوران زرین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال 57 دانست و افزود: ملت ولایت مدار ایران در سال 57 با وحدت کلمه توانستند طاغوت دو هزار و500 ساله را با رهبری یک مرجع دینی سرنگون کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با مقایسه کوتاهی از پیشرفت های امروز نظام اسلامی با قبل از پیروزی انقلاب، انقلاب اسلامی را زمینه ساز قطع وابستگی و استقلال ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز کشورمان در بسیاری از عرصه‌ها به خودکفایی رسیده است و به برکت روحیه خودباوری است که امام راحل در ملت ایران نهادینه کرده است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که ایران اسلامی در شرایط تحریم امروز به این جایگاه ویژه دست یافته است، تصریح کرد: نظام اسلامی در شرایط کنونی به عنوان الگوی بی‌بدیل در مدیریت اسلامی برای بسیاری از کشورهای منطقه و حتی کشورهای غربی مطرح است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با مهم ارزیابی کردن حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال خاطرنشان کرد: اگر در دهه مبارک فجر راهپیمایی ما پر محتوا باشد خیلی از مشکلات را به وسیله همین یک روز حل خواهد شد، چون همه تلاش دشمنان این است که مردم ما را ناامید و منصرف کنند تا به صحنه نیایند.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تحریم های سی ساله علیه ملت ایران از سوی دشمنان، گفت: نظام سلطه با این تحریم های فلج کننده در تلاش است از هر گونه پیشرفت نظام اسلامی جلوگیری کند و ملت ایران را از نظام اسلامی و رهبری انقلاب ناامید و دلسرد کند، اما ملت ایران اسلامی 22 بهمن امسال پاسخ دندان شکنی به توطئه های دشمنان خواهند داد.

 

وی در ادامه سخنان خود به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: این شورا باید به گونه ای برنامه ریزی کند تا نظام سلطه بیش از گذشته پشیمان و سرخورده شود.

 

امام جمعه ساری در بخش پایانی سخنان خود با تأکید براین که امروز وظیفه همگان است که یار و یاور رهبری انقلاب باشند، بیان داشت: مقام معظم رهبری سکان دار این انقلاب عظیم هستند و باید همواره تابع محض ایشان باشیم./950/پ202/س

ارسال نظرات