۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۵۰۹۶۵
فردا؛

رییس جمهور به خوزستان سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور فردا به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی به خوزستان سفر می کند.
سفر احمدي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمود احمدی نژاد، رییس جمهور، فردا پنجم دی ماه به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی به خوزستان سفر می کند.

از مهم ترین طرح های عمرانی جهت افتتاح، پروژه مسکن مهر است که در این بخش بیش از 12 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای آبادان، امیدیه، اندیمشک، اهواز، ایذه، بندرامام، ماهشهر، شوش و مسجدسلیمان به بهره برداری می رسد.

بنابر این گزارش مرکز افتتاحیه واحدهای مسکن ‌مهر استان خوزستان، شهرستان امیدیه با دو هزار و 200 واحد است.

افزون بر مسکن مهر، چهار پروژه نیشکر فردا با حضور رییس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد که افتتاح کارخانه‌ 100 هزار تنی شکر خام و کارخانه 175 هزار تنی تصفیه شکر سفید شرکت کشت و صنعت نیکشر دهخدا یکی از این طرح‌ها است.

افتتاح کارخانه خمیرمایع توسعه نیشکر به عنوان بزرگترین کارخانه تولید خمیرمایع کشور با ظرفیت تولید10 هزار تن از دیگر برنامه های سفر یک روز رییس جمهور به استان خوزستان است.

همچنین رییس جمهور فردا از طریق ویوئو کنفرانس، بزرگترین کارخانه تولید MDF از باگاس نیشکر در جهان را افتتاح می کند. این کارخانه با هزینه یک‌هزار و 300 میلیارد ریال راه‌اندازی شده و ظرفیت تولید آن 2 هزار متر مکعب MDF در سال است.

افتتاح 2600 هکتار پروژه زه‌کشی از اراضی کشت و صنعت سلمان فارسی از سوی محمود احمدی نژاد، آخرین قسمت از برنامه سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان است./9464/پ203/ب

ارسال نظرات