۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۱۵۰۹۹۲
حجت‌الاسلام آقا تهرانی مطرح کرد:

آزاد شدن از تعلقات دنیوی شرط درک مطالبات رهبری است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: برخی می‌گویند کار سختی است که ما بفهمیم مقام ولایت از ما چه می‌خواهند درحالی که اگر انسان کمی از تعلقات دنیا آزاد شود، می‌تواند به این تشخیص برسد و قضاوت‌هایش هم درست می‌شود.
حجت‌الاسلام مرتضي آقا تهراني، دبير جبهه پايداري حجت‌الاسلام مرتضي آقا تهراني، دبير جبهه پايداري  در همايش جبهه پايداري در دانشگاه تربيت مدرس تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی، دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی عصر روز دوشنبه چهارم دی‌ماه در همایش جبهه پایداری در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس تهران اظهار داشت: ما وقتی تصمیم به برگزاری این همایش به ‌مناسبت سالروز حماسه نهم دی‌ماه گرفتیم، آیت‌الله مصباح گفتند من شخصا برای این برنامه می‌آیم.

وی با اشاره به این‌که فتنه 88 برای برخورد با ولایت شکل گرفت بیان داشت‌: وقتی این برخورد به ولایت امام‌حسین(ع) رسید، همه ‌چیز رو شد و ملت سراپا در برابر این فتنه ایستاد.

حجت‌الاسلام آقا تهرانی با بیان این‌که در زمان ائمه ‌اطهار(ع) وقتی فتنه‌ای پیش می‌آمد، امام‌علی(ع) و امام‌حسن(ع) تنها می‌ماندند تصریح کرد: بحمدالله امروز وقتی مردم احساس کنند فتنه‌ای در برابر ولایت ایستاده‌ است، علیه آن قیام می‌کنند.

دبیر جبهه پایداری عنوان داشت: برخی دوست‌ دارند از روز نهم‌دی صحبتی نشود زیرا خودشان در آن روز ساکت بودند اما ولایت یک امر زنده‌ای است که باید پای آن بایستیم و به‌دنبال آن باشیم که مقام ولایت از ما چه می‌خواهند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: برخی می‌گویند کار سختی است که ما بفهمیم مقام ولایت از ما چه می‌خواهند درحالی که اگر انسان کمی از تعلقات دنیا آزاد شود، می‌تواند به این تشخیص برسد و قضاوت‌هایش هم درست می‌شود./956/پ202/ص

ارسال نظرات