۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۱۵۱۰۰۱

چند خبر کوتاه از سازمان تبلیغات اسلامی قم

خبرگزاری رسا ـ جلسه انجمن اولیا و مربیان صدرا در تبلیغات اسلامی قم و برنامه‌ریزی برای گرامیداشت مناسبت‌های ماه صفر و دهه فجر از جمله اخبار سازمان تبلیغات اسلامی قم است.
سازمان تبليغات

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در این جلسه بر لزوم تقویت بنیه فکری و معنوی دانش آموزان دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا تأکید کرد.

وی خواستار مشارکت بیشتر اولیا و مربیان برای پیشبرد اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در ایجاد دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا شد.

در این جلسه، اولیا و مربیان نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

برگزاری مسابقه حفظ زیارت عاشورا و دعای توسل در روستای حیدرآباد قم

وحید اکبری کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی جعفریه امروز گفت: مسابقه حفظ زیارت عاشورا و دعای توسل میان دانش آموزان در روستای حیدرآباد برگزار شد و به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

وی ادامه داد: اهالی این روستا در برنامه‌های مذهبی از جمله شرکت در مراسم روح بخش قرائت زیارت عاشورا و دعای کمیل مشارکت خوبی دارند و این مسابقه برای ترغیب بیشتر کودکان و نوجوانان به مسائل دینی برگزار شد.

برنامه‌ریزی برای گرامیداشت مناسبت‌های ماه صفر و دهه فجر

در جلسه‌ شورای مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم که سوم دی‌ماه امسال با حضور حجت‌الاسلام اسکندری برگزار شد برگزار شد، پیرامون برنامه‌های دهه آخر ماه صفر و دهه فجر برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام اسکندری در این جلسه بر لزوم گرامیداشت اربعین حسینی و 28 صفر با برگزاری برنامه‌های متنوع در مناطق شهری و روستایی تأکید کرد.

وی همچنین خواستار اجرای طرح‌های متنوع و جذاب برای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شد./997/د101/پ

ارسال نظرات