۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۱۵۱۰۰۵

مراسم تقدیر از پژوهشگران حوزه و دانشگاه خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تقدیر از پژوهشگران حوزه و دانشگاه خوزستان در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد.
تقدير از پژوهشگران برتر حوزوي - خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تقدیر از پژوهشگران حوزه و دانشگاه، شب گذشته با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، سید کریم حسینی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، طلاب و روحانیان و رؤسای دانشگاه های استان خوزستان در محل سالن اجتماعات شهید هاشمی برگزار شد.

در این مراسم آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان به بیان سخنانی درباره اهمیت پژوهش و تحقیق در نظام اسلامی پرداخت.

سید کریم حسینی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت پژوهش در برهه کنونی ابراز داشت: تحقیق و پژوهش کاربردی رابطه بین علم و صنعت است.

وی در ادامه ابراز داشت: عمده آسیب های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی که به نوعی آسیب های جدی هستند بحث آسیب های جامعه است که این مشکل با پژوهش و آسیب شناسی در حوزه اجتماع حل خواهد شد.

خلیل رنجبر، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران دیگر سخنران این مراسم بود که در سخنانی با بیان این که پژوهش امری هدفمند است که به دنبال یافتن مجهولی مشخص است، ابراز داشت: پژوهشگر به دنبال فهمیدن و دانستن است و اگر کار خود را در قالب تحقیق علمی انجام دهد دستاوردی مهم برای جامعه به همراه خواهد داشت.

وی برنامه ریزی، ابزار تحقیق و سیاست گذاری صحیح را از مهم ترین ویژگی های یک محقق جهت موفقیت در امر پژوهش عنوان کرد.

در پایان این مراسم از حجج اسلام اکبر شریفی، رضا حیدری، سید علوان نجاتی موسوی، هادی سلیمانی فر، سید حسین ورناصری، به عنوان پژوهشگران برتر مدارس علمیه خوزستان تقدیر شد./9464/پ202/ب

ارسال نظرات