۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۵۱۰۱۴
همزمان با حماسه 9 دی؛

نمایشگاه یادمان ولایت در یاسوج برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه یادمان ولایت همزمان با روز 9 دی خبرداد.
 حماسه 9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب، به مناسبت حماسه 9 دی‌ که روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت نام گرفت، نمایشگاه یادمان ولایت در یاسوج برگزار می‌شود.

بر همین اساس این نمایشگاه روز شنبه 9 دی ماه هفته آینده در دو مدرسه شهرستان یاسوج افتتاح که به مسائل پیرامون بصیرت افزایی خواهند پرداخت.

امین کمالوندی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در گفت و گو با خبرنگار رسا، در این باره با اشاره به ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه اسلام خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها و برنامه های فرهنگی مختلف با هدف بصیرت افزایی نسل جوان یکی از راهکارهای اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برای مواجه با این جریان بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که مهم ترین هدف ناتو فرهنگی تخریب اعتقادات نسل جوان است اظهار داشت: مردم مومن و ولایت مدار ایران، همیشه و در همه جا پایبندی خود به اصول و ارزش های اسلامی را در عرصه های مختلف ثابت کرده اند.

 وی تصریح کرد: ایجاد انگیزه فرهنگی در جامعه به ویژه در جوانان سبب می شود که گسترش این مقوله مهم بیش از پیش روند صعودی پیدا کند./9458/ت303/ب

ارسال نظرات