۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۵۱۰۴۵

ویژه برنامه‌های گرامیداشت 9 دی در تبریز اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به تشریح ویژه‌برنامه های گرامیداشت روز بصیرت دینی و میثاق امت با ولایت پرداخت.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز  به تشریح ویژه‌برنامه های گرامیداشت نهم دی، روز بصیرت دینی و میثاق امت با ولایت پرداخت و اظهار داشت: کمیته‌های بزرگداشت حماسه نهم دی در شهرهای 20 گانه آذربایجان شرقی نیز تشکیل شده است.

 

وی با بیان این‌که نهادهای مختلف فرهنگی، دانشگاهی، حوزوی، دولتی و غیردولتی در اجرای برنامه های بزرگداشت نهم دی مشارکت خواهند داشت، اظهار داشت: اجتماع بزرگ میثاق با ولایت در تبریز از ساعت 9 صبح شنبه هفته آینده با حضور عموم اقشار مردم برگزار خواهد شد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: سخنرانان این مراسم که حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی خواهند بود که انتظار داریم عموم مردم ولایت‌مدار تبریز در این مراسم حضوری گسترده و پرشور داشته باشند.

 

حجت الاسلام تقی‌زاده یادآور شد: اجرای سرود توسط دانش آموزان و شعرسرایی با موضوع حماسه 9 دی و پخش نماهنگ هایی از تجمع پرشور عاشورائیان تبریز در هشتم دی ماه سال 88 و حماسه 9 دی مردم سراسر کشور از دیگر برنامه های آیین گرامیداشت روز بصیرت دینی و میثاق امت با ولایت در تبریز خواهد بود.

 

وی برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و فتنه 88 و همچنین نمایشگاه عکس از صحنه‌های حماسه نهم دی را از دیگر برنامه های ستاد گرامیداشت 9 دی در استان اعلام کرد و گفت: بیش از 60 آیین گرامیداشت 9 دی نیز در مساجد دارای کانون های فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزاری مسابقه پیامکی مرتبط با 9 دی، تدوین و انتشار ویژه نامه 9 دی، انتشار مجموعه‌ای از اشعار شعرای استان در رابطه با حماسه 9 دی، برگزاری محفل ادبی 9 دی در عجبشیر، برپایی نمایشگاه بصیرت در آذرشهر از اهم برنامه‌های فرهنگی گرامیداشت این روز است.

 

حجت الاسلام تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود گرامیداشت حماسه 9 دی را گرامیداشت ارزش‌ها و نشانگر تبعیت محض مردم ایران از ولایت فقیه عنوان کرد و اظهار داشت: سعی خواهد شد تا برنامه‌های پیش بینی شده به صورت مردمی و با حضور اقشار مختلف و همچنین با مخاطب‌شناسی همراه باشد.

 

وی از برگزاری سلسله همایش های بصیرت افزایی در آستانه حماسه نهم دی در سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: بایستی با بررسی و واکاوی ابعاد پنهان و آشکار فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، اقدامات مهمی در راستای هوشیاری مردم در آستانه انتخابات سال آینده انجام داد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اعلام کرد: در پایان تببین ابعاد مختلف توطئه‌های دشمن در طول 34 سال گذشته، برگزاری همایش های انس با قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی و بصیرتی، توزیع اقلام فرهنگی و تولید نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای از دیگر برنامه های بزرگداشت نهم دی خواهد بود./935/ت302/ب

ارسال نظرات