۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۰۵۲
همزمان با 28 صفر صورت می گیرد؛

تشییع پیکر 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کلیبر

خبرگزاری رسا ـ همزمان با 28 صفر و سالرزو ارتحال پیامبر گرامی اسلام(ص) پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان کلیبر تشییع خواهد شد.
شهداي گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار محمد باقرزاده، در بازدید از مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، اظهار داشت: همزمان با 28 صفر و سالرزو ارتحال پیامبر گرامی اسلام(ص) پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان کلیبر تشییع خواهد شد.

 

مشاور عالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در امور فرهنگ دفاعی و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس با بیان این‌که مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای گرانقدر با حضور پرشور خانواده‌های شهدا و عموم مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: یادمان شهدای گمنام کلیبر نیز به زودی با مساعدت مسؤولان این شهر آغاز خواهد شد تا مکانی در شأن این بزرگ مردان عرصه ایثار و شهادت ساخته شود.

 

سردار باقرزاده با بیان این‌که طراحی و ساخت یادمان شهدا در حقیقت نوعی فرهنگ سازی در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: فضا و طراحی یادمان شهدا باید طوری صورت گیرد که تداعی کننده حضور در جبهه و سنگر باشد و این حرکت خود نوعی ادبیات و فرهنگ سازی است.

   

وی با تأکید بر این‌که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به معنای بزرگداشت شعائر اسلامی است، تصریح کرد: مجالس و یادواره های شهدا بایستی با تبیین آرمان و هدف آن بزرگ‌مردان عرصه شهادت همراه باشد، اگر به وصیت‌نامه‌های شهدا جامه عمل بپوشانیم هیچ دشمنی توان تهدید نظام اسلامی را نخواهد داشت. /935/پ203/ب

ارسال نظرات