۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۵۱۰۵۶
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده:

اصحاب فتنه جاده‎‌صاف‌‌کن عوامل بیگانه هستند/مردم تبعیت از رهبری را عین وحدت ملی می‌دانند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز با بیان این که اصحاب فتنه در داخل کشور فعالیت‌های مقدماتی را برای مداخله عوامل خارجی مهیا کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب با رویکردی عالمانه حضور مردم را برای مقابله با این فتنه ستودنی عنوان کرد.
حجت الاسلام حسن زاده 
امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی خاطرنشان کرد: حماسه مردمی 9 دی همه تفکرات و اندیشه های استکبار جهانی را به ناامیدی تبدیل کرد.

وی با بیان این که متأسفانه کسانی که در خط ولایت حضور داشتند پس از انتخابات 88 به بی راهه کشیده شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درهای رحمت الهی همیشه به روی بندگان خویش باز است و خواص می توانند با توبه کردن به آغوش ملت اسلامی بازگردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با تأکید بر این که مهم ترین هدف نظام سلطه در فتنه 88 براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، بیان داشت: حضور میلیونی مردم در انتخابات 88 و 9 دی به یقین نظام اسلامی کشور را از هر گونه تعرض مصون داشت.

استاد حوزه علمیه خوزستان با بیان این که اصحاب فتنه در داخل کشور اقدامات مقدماتی را برای مداخله عوامل خارجی مهیا کردند، خاطرنشان ساخت: رهبر معظم انقلاب با رویکردی عالمانه حضور مردم را برای مقابله با این فتنه ستودنی عنوان کرد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به دستاورد های حماسه 9 دی ابراز داشت: تداوم جامعه و نظام اسلامی یکی از مهم ترین دستاورد های حماسه نه دی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده همچنین در ادامه تأکید کرد: اگر مردم به میدان مقاومت و مقابله با فتنه پا نمی گذاشتند به یقین نابودی فتنه دشوار می شد.

وی ایجاد رعب و وحشت میان سردمداران غربی را از دیگر دستاورد های حماسه 9 دی خواند و افزود: به یقین وقتی دولتمردان غربی مشاهده کردند که چگونه جامعه اسلامی با خروش علیه فتنه گران توطئه های آن ها را نقش بر آب کرد از این مقوله هراسان می شود.

امام جمعه موقت اهواز پایان فتنه 88 را مرهون حضور مردم در حماسه 9 دی عنوان کرد و گفت: مردم در این حماسه برای دشمنان نظام و اسلام تبیین کردند که تا آخرین قطره خون هم برای دفاع از این دو دریغ نخواهند کرد.

استاد اخلاق حوزه علمیه خوزستان در ادامه بیان داشت: پیوند میان مردم و ولایت فقیه از دیگر پیامدهای حماسه تاریخی نه دی است؛ چرا که مردم تبعیت از رهنمود های مقام معظم رهبری را سبب مقاومت و وحدت ملی می دانند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در سخن پایانی خود با بیان این که عشق به امام حسین(ع) سبب شد که جوانان کشور مانند موجی خروشان در جنگ تحمیلی به سوی جبهه ها سوق داده شوند اظهار داشت: وفاداری مردم به اباعبدالله الحسین(ع) در حماسه 9 دی بیش از پیش نمایان تر شد./9458/ت302/س

 

ارسال نظرات