۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۵۱۰۷۲
نماینده ولی فقیه در اردبیل:

تحریم‌ها نتیجه‌ای برای اربابان صهیونیستی غرب نداشته است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین عاملی تأکید کرد: تحریم‌های غرب به جای نتیجه‌بخشی برای اربابان صهیونیستی، موجب خودکفایی کشور در عرصه‌های مختلف شده است.
حجت الاسلام عاملي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در دیدار کارکنان ثبت احوال استان با اشاره به این‌که عقب ماندن از قافله علمی جهان، تبعات زیانباری به دنبال خواهد داشت، اظهار داشت: دشمنان اسلام سال‌ها است که به دنبال عقب‌ماندگی مسلمان و وابستگی امت اسلامی به غرب هستند.

 

وی با تأکید بر این‌که وابسته نگه داشتن کشورهای اسلامی به استکبار جهانی در راستای منافع مادی سردمداران غربی و نوعی استعمار نوین محسوب می‌شود، تصریح کرد: اگر امروز شاهد تحریم‌های گسترده علیه ایران هستیم، همه به بهانه عدم دستیابی ایران بعه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و ارتقای سطح فناوری در کشور است.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که تحریم‌ها راه به جایی نخواهند برد، افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و تمام دول غرب به مرحله‌ای از استیصال در تحریم‌ها رسیده‌اند که ناگزیر به دنبال جنجال رسانه‌ای و جنگ روانی برای نشان دادن اثرگذاری تحریم ها هستند، امروز سرویس‌های جاسوسی آمریکا و کشورهای اروپایی درصدد بزرگنمایی از آثار این تحریم‌ها هستند.

 

امام جمعه اردبیل با تأکید بر این‌که ملت ایران با تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه تمام فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام را عقیم گذاشته‌اند، خاطرنشان کرد: یکی از خدمات بسیار بزرگ انقلاب اسلامی به ایران ارتقای علمی و بالا رفتن سطح تولید علم در کشور است به گونه ای که با مهم لحاظ شدن اقتدار علمی در دنیای کنونی کشورها به اندازه تولید علم در مدیریت دنیا سهیم هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین با بیان این‌که تحریم‌های غرب به جای نتیجه‌بخشی برای اربابان صهیونیستی، موجب خودکفایی کشور در عرصه‌های مختلف شده است، گفت: دشمنان با آرمان، اصالت، هویت و هدف ملت ایران مشکل دارند و باید دانست که توطئه‌های دشمن مادامی که ولایت فقیه در رأس نظام اسلامی قرار دارد، ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان این‌که استکبار جهانی در صدد مهار رشد علمی، اقتصادی، صنعتی و دیپلماسی خارجی ایران هستند، افزود: آنچه از ما می‌خواهند که آن را متوقف کنیم تولید علم است نه انرژی هسته‌ای، امروز انرژی هسته‌ای به عنوان نمادی از تولید علم ایرانی برای آنها حساسیت ایجاد کرده است. باید همگام با پیشرفت های علمی دنیا حرکت کنیم که اگر چنین نباشد بسیار خطرناک خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در پاسان خواستار بهره‌مندی از علوم روز در ثبت احوال شد و با اشاره به تلاش های صورت گرفته پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: تلاش های بسیار ارزشمند و منطبق با علم روز در سازمان ثبت احوال بنیه علمی کشور را نشان می دهد./935/پ203/س

ارسال نظرات