۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۱۵۱۰۹۸
آیت الله نوری همدانی:

هدایت داهیانه رهبر انقلاب سبب طرد فتنه گران از سوی مردم شد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، هدایت های داهیانه و مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را عامل برون رفت کشور از فتنه دانست و از 9 دی به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد.
 آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، سه شنبه شب، در دیدار آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به حوادث بعد از انتخابات سال 88، ‌بصیرت مردم و هدایت های رهبر معظم انقلاب را عامل برون رفت از فتنه دانست.
 
حضرت آیت‌الله نوری همدانی با انتقاد از طرح شعارهای انحرافی همچون نه غزه نه لبنان،‌جانم فدای ایران، تاکید کرد: فتنه گران هنجارشکنی و فتنه گری خود را در روز عاشورا به اوج رساندند و ارزش های اسلامی و انقلابی را مورد هجمه قرار دادند.
 
این مرجع تقلید در ادامه به تحلیل و بررسی ابعاد مختلف حماسه 9دی پرداخت و با تاکید بر این که این روز یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: مردم در این روز با خروش حماسی خود فتنه گران را مطرود و منکوب کردند.
 
حضرت آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد: رهبر انقلاب بزرگوارانه همگان را به رعایت قانون دعوت و توصیه و فضا را به گونه ای مدیریت کردند که فتنه گران و سران فتنه از سوی مردم طرد شدند.
 
وی افزود: ما ولایت فقیه و این نظام را ادامه ولایت اهل بیت عصمت و طهارت می دانیم و با اعتقاد با تمام وجود پای انقلاب، مقام معظم رهبری و آرمان های والای آن ایستاده ایم.
 
این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات منطقه اشاره کرد و بیداری اسلامی را نیازمند هدایت و راهبری علما دانست.
 
وی خواستار شکل گیری تشکلی مرکب از علمای متنفذ جهان اسلام برای هدایت بیداری اسلامی شد و گفت:‌ تحقق این اصل مهم سبب می شود که بیداری اسلامی دچار انحراف نشود و استکبار نتواند اهداف و نقشه های خود را محقق سازد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات