۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۵۱۱۷۳
آیت الله حیدری:

حماسه 9 دی فتنه گران را به زباله دان تاریخ فرستاد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که ملت ایران با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در مقابل هیچ طوفانی تسیلم نخواهد شد، گفت: حضور باشکوه مردم در حماسه 9 دی سبب شد تا فتنه گران به زباله دان تاریخ بپیوندند.
آيت الله حيدري امام جمعه موقت اهواز

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که حماسه 9 دی از ایام الله انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در این حماسه تاریخی همانند روز پیروزی انقلاب علیه سلطه گران بود.

وی با اشاره به این که ملت ایران در حماسه 9 دی عظمت و قدرت خود در برابر فتنه گران را به رخ دشمنان کشید، اظهار داشت: مردم با حضور میلیونی خود در 9 دی 88 نه تنها همه توطئه ها و هتاکی های دشمنان را پاسخ دادند بلکه نقشه های شوم دشمنان را به نابودی کشاندند.

آیت الله حیدری خروش یکباره مردم در 9 دی را عامل نابودی فتنه 88 دانست و بیان داشت: با رخداد این حماسه تاریخی عوامل فتنه 88 به زباله دان تاریخ پیوستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: در تاریخ ثبت شد که ملت ایران با داشتن رهبری فقیه مانند حضرت آیت الله خامنه ای که سکاندار انقلاب اسلامی پس امام خمینی(ره) است در برابر هیچ طوفانی سر تعظیم فرود نخواهد آورد.

استاد برجسته حوزه علمیه خوزستان با بیان این که مقام معظم رهبری با تدابیری عالمانه انقلاب اسلامی را به سوی پیشرفت های مختلف سوق می دهد، خاطرنشان ساخت: ملت مسلمان ایران با تبعیت از رهنمود های رهبر معظم انقلاب از هر گونه تهاجم مصون خواهد بود.

امام جمعه موقت اهواز به ابعاد مختلف حماسه 9 دی اشاره کرد و افزود: این حماسه بزرگ تنها به حوزه داخلی منتهی نمی شود، بلکه کشورهای بیداری اسلامی این رخداد عظیم را سرمشقی برای خود قرار می دهند.

وی با اشاره به پیام هایی که استکبار جهانی از این حماسه دریافت کرد، ابراز داشت: نخستین و مهم ترین دستاوردی که نظام سلطه از رخداد عظیم 9 دی دریافت کرد این است که استکبار با توطئه و یاغی گری نمی تواند مردم را از ولایت فقیه جدا کند.

استاد حوزه و دانشگاه همچنین در ادامه سخنانش گفت: ملت مسلمان ایران این توان را در خود به وجود آورده که می توانند رهبر بیداری اسلامی منطقه باشند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به دستاوردهای حماسه 9 دی در حوزه سیاست و بین الملل اشاره و خاطرنشان کرد: تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل و نشان دادن قدرت ملی از مهم ترین دستاوردهای حماسه 9 دی است./9458/ت301/ج

ارسال نظرات