۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۵۱۱۹۵
معاون فرهنگی مؤسسه علامه محدث نوری:

بصیرت لحظه‌ای بیمه‌کننده افراد از فتنه و فریب دشمن است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که بصیرت افزایی از آسیب پذیری جامعه جلوگیری می‌کند، گفت: بصیرت و آگاهی سبب می شود تا انسان بتواند مسائل مختلف را به درستی شناخته و فریب فتنه ها و برنامه های باطل را نخورد.
بصيرت/1

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام مفید فیاضی، استاد حوزه و دانشگاه، عصر امروز در جمع دانشجویان و کارکنان مؤسسه آموزش عالی علامه محدث نوری با بیان این که بصیرت افزایی مانع آسیب پذیری جامعه می شود، گفت: بصیرت مهم ترین نیاز جامعه است که باید همگان به این مسأله مهم توجه داشته باشند.

 

وی با اشاره به این که اگر بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه وجود نداشته باشد آسیب حتمی است، بیان داشت: باید به برگزاری برنامه های بصیرت افزایی در میان آحاد جامعه و به خصوص دانشجویان  بیش از پیش توجه شود.

 

معاون فرهنگی مؤسسه آموزش عالی علامه محدث نوری با تأکید بر این که اگر موقعیت و حساسیت دوران را بشناسیم هیچ گاه دچار اشتباه نمی شویم، گفت: موقعیت شناسی سبب دستیابی به مقصود شده  و انسان را از موانع راه باز می دارد.

 

حجت الاسلام فیاضی با اشاره به این که انسان باید بصیرت را در تمام ابعاد زندگی خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: بصیرت و آگاهی سبب می شود تا انسان بتواند مسائل مختلف را به درستی شناخته و فریب فتنه ها و برنامه های باطل را نخورد.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که بصیرت افزایی یکی از خواسته های ارزنده رهبر معظم انقلاب است که باید نسبت به تحقق آن با برنامه ریزی مدون و سازمان دهی شده حرکت کرد، گفت: بصیرت به عنوان یک ضرورت اساسی است که باید حرکت ارزنده ای در راستای ترویج آن در جامعه وجود داشته باشد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که ترویج فرهنگ اسلامی مسأله ای مهم است، خاطرنشان کرد: فرهنگ جامعه مبنای همه ارزش ها است، این مسأله ارزنده در جامعه اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است که همه شئونات زندگی ما را در بر می گیرد؛ بنابر این باید سعی کنیم تعالیم والای اسلامی را بیش از پیش در جامعه گسترش دهیم.

 

معاون فرهنگی مؤسسه آموزش عالی علامه محدث نوری با تأکید بر این که در مسأله فرهنگ باید با نگاهی ارزنده و برنامه‌ریزی مدون وارد شد تا بتوان به نتیجه ای مطلوب دست یافت، گفت: امروز دشمن از همه توان خود در راستای به انحراف کشیدن نسل جوان جامعه بهره می گیرد که باید جوانان با بصیرت افزایی و افزایش ایمان فریب نقشه های شوم آنان را نخورند./950/گ202/س

ارسال نظرات