۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۵۱۲۰۰
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

ولایت‌مداری صحیح ترین مسیر زندگی انسان است

خبرگزاری رساـ آیت الله صفایی بوشهری سراسر زندگی امام جواد(ع) را اثبات حقانیت اسلام دانست و گفت: در تاریخ ادیان، امام جواد(ع) از معدود افرادی بود که تولد، حضور و ذات وجودشان سبب اثبات حقانیّت دین اسلام بوده است.
آيت الله غلامعلي صفايي بوشهري - نماينده ولي فقيه در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، ظهر امروز در کنگره امام جواد(ع) اظهار داشت: در تاریخ ادیان، امام جواد(ع) از محدود افرادی بود که تولد، حضور و ذات وجودشان سبب اثبات حقانیّت دین اسلام بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به وجه تشابه زندگی و سیره‌ امام جواد (ع) با برخی از انبیاء الهی و تحلیل تاریخی در این خصوص، گفت: امام جواد (ع) در سنین کودکی با دارا بودن عظمت علمی و دسترسی به مبانی آسمانی دین، سبب اثبات حقانیّت مکتب اهلبیت (ع) شد.

امام جمعه بوشهر برپایی کنگره امام جواد(ع) را نشان از روشن بودن نور خداوند در جامعه دانست و بیان داشت: امام جواد (ع) نوری از انوار خداوند بر تاریخ جهان جهت هدایت است.

وی نشر آموزه‌های این امام را سبب تجلی هدایت، فهم بیانات و کرامات امام جواد(ع) به وسیله مردم خواند و با بیان این که در پیمودن مسیر زندگی انسان، همواره کسانی هستند که هدایت‌گر و راهنمای او باشند، تصریح کرد: صحیح‌ترین مسیر زندگی، ولایت و ولایتمداری است.

استاد عالی حوزه علمیه بوشهر همچنین با اشاره به سخن حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر «حفظ نظام از اوجب واجبات است» اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محصول تلاش‌های انبیا و ائمه بوده است که در مقوله ولایت و ولایتمداری تجلی پیدا می‌کند./9454/د102/ج

ارسال نظرات