۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۱۵۱۲۲۰
مدیر سایت خبری رجانیوز:

حماسه 9 دی میثاق قرن پانزدهمی‏ها با امامت و ولایت بود

خبر گزاری رسا ـ مدیر سایت خبری رجا در بزرگداشت حماسه 9 دی در کرمان گفت: حماسه 9 دی سال 88 از روزهای ویژه تاریخ است که میثاق و عهد و پیمان قرن پانزدهمی‏ها را با امامت و ولایت آشکار کرد.
ميثم نيلي مدير پايگاه خبري رجا نيوز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از کرمان، مهندس میثم نیلی مدیر پایگاه خبری رجانیوز در بزرگداشت حماسه 9 دی در تالار عماد این شهر گفت: آنچه رهبران فتنه 88 همچنین رهبران جبهه باطل در طول تاریخ دنبال می‏کردند یک گام به عقب راندن تشنگان حقیقت بود.

مدیر پایگاه خبری رجانیوز با مرور وقایع فتنه 88، اظهار داشت: فتنه‏گران در نظر داشتند با پافشاری بر رأی باطل خود مقام معظم رهبری را مجبور به ابطال انتخابات و کشور را به عقب برگردانند، که البته باید توجه داشت امثال این فشارها در دوران امام خمینی (ره) نیز از جانب جبهه حق علیه باطل وجود داشته است.

مهندس نیلی با اشاره به ایستادگی و پایداری فتنه در مقابل جبهه حق، گفت: این افراد هنوز به نظر باطل خود ایستاده و هیچ تحولی در این زمینه نداشته‏اند و ما در مقابل وظیفه داریم بینش خود را عمیق‏تر و از تیز‏بینی بالا‏تری برخوردار باشیم.

نیلی تصریح کرد: حقیقت مطلب این است اصلاح طلبان سکولار هستند و گفتمان آنها سبک و کاملا بی‏مغز و بیان فکری‏شان شرک‏آلود است.
وی با بیان این‌که شاخصه‏های اصول‏گرایان امور مقدس است، ابراز داشت: گاهی افرادی خود را اصول‏گرا می‏دانند که رفتار‏شان خلاف مبانی اصول‏گرایی است، آیا باید در ظاهر اصول‏گرا بود، یا در مبانی هم اصول گرا باشیم؟

مدیر سایت خبری رجانیوز در پاسخ به این سؤال که بر اساس مبانی اسلامی در زمان کنونی، حق ایجاد تکلیف بر عهده چه کسی است؟ اظهار داشت: این موضوع تاریخی است و حتی قبل از انقلاب نیز به عنوان یک دعوا مطرح بوده و اکنون اهمیت موضوع آزمونی شده است که افراد را به فهم عمیق از ولایت می‏رساند تا به ولایت الهی پی ‏ببرند و حتی در طول تاریخ نیز بزرگان در عمل و التزام به آن دچار مشکل شده‏اند./9701/پ
202/پ
ارسال نظرات