۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۵۱۲۴۳
با سخنرانی آیت الله خاتمی؛

گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری گردهمایی منطقه‌ای ائمه جمعه و جماعات، مبلغان مازندران در آستانه گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه با حضور آیت الله سید احمد خاتمی خبر داد.
آيت الله خاتمي در همايش بصيرت در پيروي از ولايت

حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از برگزاری گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه و جماعات استان با سخنرانی آیت الله خاتمی خبر داد.

 

وی با بیان این که این گردهمایی در آستانه نهم دی ماه برگزار خواهد شد، افزود: این گردهمایی بزرگ دوازدهم دی ماه با حضور گسترده ائمه جمعه، جماعات و مبلغان استان در مسجد قائم آل محمد سرخ‎رود محمودآباد برگزار می‌شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که حماسه نهم دی ماه، برگ زرین حماسه حضور مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، افزود: ملّت ایران در نهم دی ماه سال 88 با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظّم رهبری حماسه‌ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب رقم زدند.

 

حجت الاسلام شکریان همچنین به بصیرت و هوشیاری مردم در حماسه نهم دی ماه اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان انقلاب و اسلام با نقشه‌های شوم خود درصدد ایجاد شکاف در باورها، اندیشه‌ها و اعتقادات انقلابی و دینی مردم داشتند و فتنه گران را دستاویز افکار خود کرده بودند ولی ملت بزرگ و هوشیار ایران اسلامی این خطر را به فرصت تبدیل و با حضور حماسه ساز خود از این فرصت به نحو شایسته استفاده کرد و خواب دشمن را آشفته کرد.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که فتنه‌گران برای رسیدن به منافع خود اعتقادات دینی ملت ایران را هدف گرفته بودند، خاطرنشان کرد: اما ملت ایران با حضور حماسی خود پاسخ کوبنده و دندان شکنی به فتنه گران دادند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در نهم دی آتش فتنه را خاموش کرد، ادامه داد: پس از آن حماسه عظیم ملت ایران فتنه گران جرأت هیچ تحرکی نداشتند.

 

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره گوش به فرمان مولی و مقتدای خود هستند، خاطرنشان کرد: این ملت هیچ گاه اجازه هیچ تعرضی را به اعتقادات دینی و مذهبی خود را نخواهند و با توهین کنندگان به مقدسات دینی خود به شدت برخورد خواهند کرد./950/ت302/ب

ارسال نظرات