۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۵۱۳۶۶
آیت‌الله شبستری:

فتنه 88 اوج سرمایه‌گذاری غرب در کشور بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز حماسه 9 دی را تجلی بصیرت و وحدت مردم در مقابل فتنه و فتنه‌گران دانست و گفت: فتنه 88 تنها با بصیرت ولایی و حضور در صحنه ملت ایران خنثی شد.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نمانیده ولی فقیه در استان آذربابجان‌شرقی شب گذشته در دیدار امام جمعه و تعدادی از مسؤولان شهرستان اهر با بیان این‌که فتنه 88 تنها با بصیرت ولایی و حضور در صحنه ملت ایران خنثی شد، اظهار داشت: پس از فتنه سال 78  دشمنان تمام عزم خود را برای براندازی نظام اسلامی پس ازانتخابات سال 88 جزم کرده بودند.

 

وی با بیان این‌که شکست مفتضحانه سرویس های اطلاعاتی غرب در جریان کوی دانشگاه و فتنه سال 78 برای دولتمردان غربی بسیار گران تمام شده بود، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام ماه‌ها و بلکه سال‌ها برای راه‌اندازی فتنه 88 برنامه ریزی و هزینه کرده بودند که متأسفانه عده‌ای با بی بصیرتی و عدم ولایت‌پذیری گرفتار دام دشمن در فتنه شدند.

 

نماینده خبرگان رهبری حماسه 9 دی را تجلی بصیرت و وحدت مردم در مقابل فتنه و فتنه‌گران دانست و تصریح کرد: 9 دی جواب دندان شکن به دشمنانی بود که آرزو داشتند سایه ولایت فقیه بر سر نظام نباشد، غافل از این‌که آرزوی خود را با بصیرت و وحدت ملت ایران به گور خواهند برد که واقعیت نیز جز این نبود.

 

آیت الله شبستری با تشریح آثار 9 دی در داخل و خارج از کشور گفت: این ملت برای استقلال، آزادی و برقراری جمهوری اسلامی هزاران شهید داده و برای حفظ عزت و اقتدار خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد، امروز وظیفه مسؤولان است که با خدمت‌رسانی و پرهیز از اختلاف و تفرقه و برخی جناحی‌کاری‌ها تنها به فکر جلب اعتماد و رضایت مردم باشند.


امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زلزله 21 مرداد منطقه ارسباران و اقدامات صورت گرفته از سوی دولت و خیران در جهت امدادرسانی به زلزله‌زدگان در طول 4 ماه گذشته اظهار داشت: خوشبختانه حضور مردم نوع دوست در کمک رسانی بسیار ارزشمند و ماندگار بود، اما انتظار داریم نهادهای دولتی و غیردولتی در بازسازی مساجد تخریب شده نیز اهتمام ویژه داشته باشند.


همچنین حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر در سخنانی حماسه 9 دی را لبیک به ندای رهبری و ولایت دانست وگفت: نقش آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در خلق حماسه 9 دی بسیار ارزشمند و ماندگار بوده است، امام جمعه تبریز یک روز قبل از این حماسه سراسری به میدان آمده و ولایت‌مداری مردم آذربایجان را به تصویر کشید.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان این‌که ملت ایران با اطاعت از رهبر معظم انقلاب به یاوه گویان و دشمنان داخلی و خارجی اجازه نخواهد داد فتنه 88 بار دیگر تکرار شود، خاطرنشان کرد: وحدت، ولایت‌مداری و کسب بصیرت لازمه حضور در صحنه‌های مقابله با فتنه و فتنه‌گر است.


گفتنی است، در این دیدار عباس فلاحی باباجان نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و رضا صدیقی فرماندار اهر به ارایه گزارشی از خدمات صورت گرفته به زلزله‌زدگان این شهرستان پرداختند./935/پ202/پ

ارسال نظرات