۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۵۱۳۷۵
امام جمعه آمل:

9 دی توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون درصدد ایجاد شکاف میان وحدت ملت ایران هستند، گفت: حماسه 9 دی سبب شد تا دشمنان از اقدامات خود مغلوب شده و به شکستشان پی ببرند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در خطبه های نمازجمعه، با بیان این که تقوا پناهگاهی ارزنده برای انسان است که باید به آن تمسک جوید، گفت: انسان عاقل با تقوای خویش سنگری برای خود می سازد که او را از خطرهای درونی و بیرونی محافظت می کند.

 

وی با اشاره به این که انسان باتقوا آرام است و به واسطه آن می تواند به مراتب والا دست یابد، بیان داشت: تقوا زمینه ساز تکامل معنوی و خودسازی انسان است که باید به این امر مهم توجه داشته باشیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که یک عمل گناه همچون تیری است که بر جان انسان می خورد، گفت: تقوا سبب می شود تا خطرات بر جان آدمی راه پیدا نکند و انسان مصون باقی بماند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که زمان در حال سپری شدن است که باید متوجه باشیم تا از غافله عقب نمانیم، خاطرنشان کرد: انسان باید در همه مراتب زندگی به حضرت حق توجه داشته تا فریب خواسته های نفسانی خود را نخورد.

  

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که بوی بهشت بر مشام انسانی که بر پیامبر و آل او درود نفرستد نمی رسد، گفت: درود بر پیامبر و آل او امر ارزنده ای است که باید نسبت به این امر والا اهتمام داشته باشیم.

 

وی با تاکید بر این که دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون درصدد ایجاد شکاف میان وحدت ملت ایران هستند، بیان داشت: حماسه ارزنده 9 دی و حماسه های دیگر سبب شد تا دشمنان از اقدامات خود مغلوب شده و به شکستشان پی ببرند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که دشمنان همیشه درصدد هستند تا به منافع خود دست یافته و اهداف شوم خود را اجرا کنند، گفت: دشمنان دل سوزی نسبت به کسی ندارند و به هر صورتی که شده می خواهند برنامه های خود را عملی سازند.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که هوشیاری و بصیرت باید در میان آحاد مردم و در همه زمان ها وجود داشته باشد که این امر ارزنده به عنوان رمز عبور از فتنه ها است، خاطرنشان کرد: احتیاط باید سرلوحه امور انسان باشد تا ویژگی های شایسته در وجود آدمی منقرض نشود./950/پ202/پ

ارسال نظرات