۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۵۱۳۸۳
امام جمعه رشت:

فتنه‌گران و حامیانشان هیچ جایگاهی در انتخابات آینده ندارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به طرح حضور فتنه گران در انتخابات آینده، تاکید کرد: مردم ایران بسیار هوشیار و بصیرند و با حامیان فتنه گران برخورد می کنند.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابیدن قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه رشت، با بیان این که فتنه جریانی از نوع فریب اصحاب علی(ع) در جنگ صفین بود، گفت: در جریان فتنه 88 حتی خواص هم فریب خوردند. 

 

امام جمعه رشت تاکید کرد: استکبار جهانی در فتنه 88 به دنبال حذف اسلام و ولایت فقیه از حکومت حاکم بر ایران بود و شعار تقلب به عنوان تاکتیکی برای ایجاد فتنه واقعی و از بین بردن اسلام مطرح شد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، شناخت حقیقت را نخستین گام برای برون رفت از فتنه دانست و گفت: صرف اینکه زبیر، زمانی سیف الاسلام بوده نمی تواند ملاک بر حق بودن او در همه زمان ها حتی در زمان حضورش در جبهه اصحاب جمل باشد.

 

خطیب نماز جمعه رشت، ملاک برای برحق خواندن افراد را عملکرد و وضعیت حال آنان خواند و گفت: بصیرت مهمترین وسیله برای سنجش وضع فعلی افراد است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که فتنه گران هیچ جایگاهی در انتخابات آینده ندارند، اظهار داشت: عده ای از سر بی بصیرتی معتقدند که چون فتنه گران در دادگاه محکوم نشده اند، گناه کار نیستند و می توانند در انتخابات شرکت کنند. 

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی افزود: خواص مراقب حمایت ها و اظهار نظرهای خود باشند چرا که مردم ایران بسیار هوشیار و بصیرند و با فتنه گران و حامیان آنان برخورد خواهند کرد.

 

امام جمعه رشت در خطبه دوم با اشاره به فرا رسیدن هفته جها کشاورزی، اظهار داشت: خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی از ارکان حمایت از تولید ملی است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: متاسفانه برنامه ریزی ها به گونه ای نیست که بخش کشاورزی استان تقویت شود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان، حمایت از کشاورزان داخلی با فراهم کردن زیرساخت ها، تامین اقلام مورد نیاز در هنگام کاشت و برداشت و حمایت در هنگام فروش را از مولفه های تقویت بخش کشاورزی برشمرد و گفت: واردات بی رویه و بی موقع روحیه کشاورز را از بین برده و به تولید ملی ضربه می زند.

 

امام جمعه رشت همچنین با ابراز خرسندی از تصویب قانون اساسی مصر با محوریت شریعت اسلام، اظهار کرد: این حرکت قدم بزرگی برای تحقق شریعت اسلام در جهان است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، حرکت مردم مصر را در آری گفتن به قانون اساسی اسلام تودهنی به استکبار جهانی و سکولارهای مصری خواند و خاطر نشان کرد: مردم مصر با هوشمندی اسلام را به عنوان قانون اساسی خود برگزیدند./950/پ202/پ

ارسال نظرات