۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۵۱۳۸۵
آیت الله موسوی جزایری:

فتنه 88 تقابل جبهه کفر و نفاق با اسلام بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری از فتنه 88 به عنوان فتنه خطرناک یاد کرد و افزود: شعله فتنه 88 از سوی تعدادی از فریب خوردگان غرب در ایران روشن شد، اما اتاق فرمان آن در غرب و در دست دولتمردان غربی بود.
آيت الله موسوي جزايري، امام جمعه اهواز و نماينده ولي فقيه در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اهواز به در پیش بودن حماسه بزرگ 9 دی اشاره کرد و گفت: حضور ضریح امام حسین(ع) در خوزستان و استقبال پرشور مردم بار دیگر بصیرت و آگاهی مردم خوزستان را به جهانیان نشان داد.

امام جمعه اهواز از فتنه 88 به عنوان فتنه خطرناک یاد کرد و افزود: شعله فتنه 88 از سوی تعدادی از فریب خوردگان غرب در ایران روشن شد، اما اتاق فرمان آن در غرب و در دست دولتمردان غربی بود.

تقابل دنیای کفر با اسلام در فتنه 88

آیت الله موسوی جزایری در ادامه تصریح کرد: در فتنه 88، دنیای کفر جهت خدشه وارد کردن به نظام اسلامی در مقابل ملت ایران قرار گرفت اما مردم با بصیرت خود فتنه دشمن را نقش بر آب کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان  با بیان این که محرم و عاشورا خط قرمز امت اسلام است، ابراز داشت: توهین فتنه گران به مراسم عاشورای حسینی خون مردم را به جوش آورد و به یاری خدا با دستان خود آشوبگران بساط فتنه به کلی برچیده شد.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به تصویب قانون اساسی مصر اشاره کرد و افزود: این قانون که بر مبنای شریعت محمدی پایه ریزی شد، مورد قبول اکثر مردم مصر قرار گرفته است.

مردم مصر با رأی به قانون اساسی نشان دادند پیرو اسلام محمد هستند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: برخلاف آنچه بدخواهان تصور می کردند مردم با رأی به قانون اساسی جدید نشان دادند، پیرو اسلام ناب محمدی هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به آغاز سال جدید میلادی و با تبریک میلاد حضرت عیسی(ع) ابراز داشت: حضرت عیسی(ع) همواره طرفدار فقرا و ضعفا بود و چیزی جز حق و عدالت را قبول نداشت.

آیت الله موسوی جزایری با انتقاد از عملکرد برخی از کسانی که خود را پیرو حضرت مسیح معرفی می کنند، اظهار داشت: کسانی که مدعی پیروی از حضرت عیسی(ع) هستند، چرا دست به کشتار و قتل مردم بیگناه کشورهای مسلمان می زنند؟ و در مواردی خود آنها نیز سبب ایجاد فتنه در کشورها می شوند.

رزمایش الی بیت المقدس هشداری برای مخالفان نظام بود

وی به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در اهواز با حضور بیست هزار بسیجی استان خوزستان اشاره کرد و گفت: این رزمایش هشداری برای مخالفان نظام اسلامی بود تا بدانند در صورت بروز کوچک ترین لغزش، نیروهای اسلام درسی بزرگ به آنان خواهند داد.

امام جمعه اهواز از شهرستان شدن مناطق کوت عبدالله و حمیدیه خبر داد و گفت: منطقه کوت عبدالله به درخواست مردم پس از شهرستان شدن به نام کارون تغییر خواهد یافت و شاهد پیشرفت های روز افزون آن منطقه خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه اول خود پس از دعوت مردم به رعایت تقوای الهی به حدیثی از امام حسن عسکری(ع) پیرامون علائم شیعیان اشاره کرد و افزود: یکی از این علائم انگشتر در دست راست داشتن است؛ چرا که اهل سنت پس از ماجرای حکمیت و به دستور معاویه بر قرار دادن انگشتر در دست چپ فتوا دادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به دیگر علائم شیعیان در روایات اشاره کرد و گفت: پیشانی بر خاک نهادن، بلند گفتن بسم الله الرحمن الرحیم و خواندن زیارت اربعین در این روز که دارای فضیلت های بسیاری است را از دیگر علامت های شیعه است.

آیت الله موسوی جزایری در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: خواندن 51 رکعت نماز در شبانه روز، آخرین نشانه یک شیعه است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد./9464/پ201/ج

ارسال نظرات