۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۵۱۳۸۶
سید علی فضل الله:

شعار نامزدهای انتخاباتی رژیم صهیونیستی افزایش شهرک سازی‎هاست

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه منطقه حاره حریک لبنان ضمن محکوم کردن شهرک سازی‎های رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: شعار این روزهای نامزدهای انتخاباتی رژیم صهیونیستی، افزایش شهرک سازی‎ها شده است.
سيد علي فضل الله، خطيب جمعه بيروت



به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الوکاله الوطنی للاعلام، حجت الاسلام سید علی فضل الله خطیب جمعه منطقه حاره حریک لبنان، در خطبه‎های این هفته مسجد الامامین الحسنین(ع) گفت:
این روزها شعار نامزدهای انتخاباتی رژیم صهیونیستی، افزایش شهرک سازی‎های شده است؛ شهرک هایی که با تصرف منازل مردم مظلوم فلسطین ساخته می شود و مورد محکومیت سازمان ملل متحد است.


حجت الاسلام سید علی فضل الله بیان کرد: کشورهای اسلامی و عربی باید هوشیار و مراقب دام‎های رژیم صهیونیستی باشند زیرا رژیم اسرائیل با ایجاد اختلاف به دنبال سیطره بر کل کشورهای منطقه هستند.


وی با دعوت تمامی مسلمین به وحدت اظهار داشت: تمامی کشورهای اسلامی و ملت‎ها باید با یکدیگر متحد شوند و بر عدالت محوری و آزادی تکیه کنند.


خطیب جمعه منطقه حاره حریک لبنان ضمن اشاره به وضعیت عراق تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن اربعین حسینی و تعداد زائرانی که راهی کربلا شده اند، مسؤولیت نیروهای امنیتی عراق سنگین تر از گذشته شده است و باید مراقب تروریست‎هایی که لباس مبدل می‎پوشند و در جمع زائران قرار می‎گیرند باشند.


وی ضمن محکوم کردن کشتارهای مردم بی گناه سوریه افزود: از ملت سوریه می خواهیم که وحدت و یکپارچگی خود را در مقابل معارضان و تروریست ها حفظ کنند.


سید علی فضل الله ضمن اشاره به درد و رنج ملت سوریه از درگیرهای خونین سوریه عنوان کرد: ارتش و ملت سوریه در این روزها به خوبی توانسته اند که با معارضان مقابله کنند./994/ب901/ک

ارسال نظرات