۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۵۱۳۹۵
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

کم رنگ کردن حضور مردم برنامه دشمن برای انتخابات آینده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جعفری با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اظهار داشت: دشمن برای این‌ انتخابات برنامه های فراوانی دارد و یکی از آنها کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه است.
حجت الاسلام جعفري، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اهواز به مقایسه دوران جنگ تحمیلی و دوران پس از انتخابات 88 پرداخت و افزود: پیروزی ملت ایران وجه مشترک این دو حماسه بزرگ بود.

وی با بیان این که در فتنه 88 همانند جنگ تحمیلی دنیای کفر در مقابل ایران اسلامی قرار گرفت ابراز داشت: مردم ایران با یاری خداوند و با حضور بصیرانه خود در صحنه، طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به دوستی دشمنان نظام اسلامی با فتنه گران و حمایت از آنان ابراز داشت: در ایام پس از انتخابات سال 88 شاهد حمایت شبکه های ماهواره‌ای غرب و تروریست های خارجی از فتنه گران بودیم.

وی با بیان این که دشمن هیچ گاه از دشمنی خود با نظام جمهوری اسلامی دست برنمی دارد ابراز داشت: تقویت هوشیاری و بصیرت، می تواند همواره دشمنان را ناکام بگذارد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خوزستان تأکید کرد: ملت ایران همواره باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و در راستای دستورات ایشان عمل کند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اظهار داشت: دشمن برای این انتخابات برنامه های فراوانی دارد و یکی از آنها کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: حمایت از نامزدهایی که نسبت به اهداف غرب منعطف تر هستند، دومین برنامه غرب برای انتخابات آینده ریاست جمهوری است.

از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نباید غافل شد

حجت الاسلام جعفری با تأکید بر اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ابراز داشت: با توجه به این که همه نگاه‌ها به انتخابات ریاست جمهوری معطوف است، ممکن است دشمن برای عملی کردن نقشه خود برای انتخابات شورا‌های اسلامی برنامه ریزی کند.

وی در پایان سخنان خود به برنامه اصلی حماسه 9 دی در اهواز اشاره کرد و گفت: این مراسم فردا، ساعت 10:30 صبح در حسینیه اعظم با سخنرانی حجت الاسلام ذوالنور، مداحی حاج صادق آهنگران و اقامه نماز وحدت به امامت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار می‌شود./9464/پ202/پ

ارسال نظرات