۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۵۱۳۹۷
امام جمعه تبریز:

مردم به خوبی خائن را از خادم تشخیص می‌دهند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری گفت: مردم ایران در بصیرتی که در جریان فتنه 88 از مسیر ولایت‌مداری کسب کرده‌اند، دیگر به خوبی خائنان را از خادمان تشخیص می دهند.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به حماسه 9 دی سال 88 ملت ایران، اظهار داشت: فتنه‌گران پس از انتخابات پرشور ریاست جمهوری سال 88 که با مشارکت بیش از 85 درصدی مردم ایران همراه بود، با ادعای تقلب وارد میدان شدند.

 وی خاطرنشان کرد: سر دادن شعارهایی همچون جمهوری ایرانی در روز قدس، نه غزه نه لبنان، هتک حرمت مقدسات در عاشورای حسینی و حمله به عزاداران امام و به آتش کشیدن پرچم های حسینی، کاسه صبر ملت را لبریز کرد و در نهایت موجب خلق حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی در نهم دی شد.


نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که مردم تبریز یک روز قبل از حماسه 9 دی با احساس تکلیف و غیرت دینی خود وارد میدان شدند، تصریح کرد: مردم تبریز هشتم دی در تجمع راهپیمایی کم نظیری تمام تلاش های  فتنه‌گران، مزدوران بیگانه و فریب خوردگان داخلی که در جریان فتنه شرکت کرده بودند را نقش بر آب کردند.


امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که حماسه 9 دی نشأت گرفته از اوج غیرت دینی ملت ایران بود، افزود: حضور گسترده مردم در حماسه 9 دی ثابت کرد که ملت ایران در حمایت و حراست از ولایت فقیه با کسی معامله نمی کند، چنانکه در انتخابات سال 88 مردم برای جوابگویی به فتنه گران به میدان آمده و عشق به ولایت فقیه و سیدالشهدا را به جهانیان ثابت کردند.


آیت الله شبستری با اشاره به این سخن امام راحل که فرمود؛ ملاک وضعیت فعلی افراد است، گفت: مردم ایران در بصیرتی که در جریان فتنه 88 از مسیر ولایت‌مداری کسب کرده‌اند، دیگر به خوبی خائنان را از خادمان تشخیص می دهند و در انتخابات آتی نیز انتظار می رود ملت ایران با هوشیاری فردی اصلح، آگاه و ولایتمدار انتخاب کنند.


وی با بیان این‌که
معنای واقعی بصیرت، عشق به ولایت است، افزود: آنچه مسلم است؛ به پشتوانه ولایت فقیه، ایران از چنگ استکبار و مزدوران داخلی آنها خارج شده است، ملت نیز به این نتیجه رسیده اند که آرامش و امنیت کنونی جامعه ناشی از حکومت ولایت فقیه است و مادامی که سایه ولایت فقیه بر سر ماست هیچ آسیبی به مردم و کشور نخواهد رسید.


نماینده خبرگان رهبری با در بخش دیگری از سخنان با تشریح اوضاع سیاسی حاکم بر منطقه به‌ویژه خاورمیانه، اظهار داشت:
هنوز در سوریه فتنه دشمنان ادامه دارد، اما با تلاش دولت اوضاع در این کشور رو به بهبود است و تروریست ها به هلاکت می رسند.


وی با اشاره به وضعیت انتخابات قانون اساسی در مصر گفت: بر اساس اعلام نتایج رسمی مردم مصر با 64 درصد به پیش نویس قانون اساسی رای مثبت دادند که مهمترین بند این قانون انتخاب اسلام به عنوان مرجع قانون گذاری در این کشور است./935/پ201/پ

ارسال نظرات