۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۵۱۳۹۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

9 دی سبب آشفتگی دشمنان نظام شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی به حماسه 9 دی ماه و جاودانگی آن در تاریخ ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: این حماسه بزرگ سبب آشفتگی دشمن شد.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه خرم‌آباد به حماسه 9 دی و جاودانگی آن در تاریخ ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: این حماسه بزرگ سبب آشفتگی دشمن شد.

فتنه گران دستورات خود را از غرب می گرفتند

امام جمعه خرم آباد با بیان این که عده ای بی بصیرت پس از انتخابات سال 88 با شعار تقلب قصد ایجاد اغتشاش در کشور را داشتند ابراز داشت: این افراد با دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران همراه شدند و دستورات خود را از غرب نشینان می گرفتند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که فتنه 88 با درایت رهبری به موقع خاموش شد ابراز داشت: فتنه گران به با پیروی از نفس خود، اقدام به قانون شکنی کرده و خواسته های خود را از طریق قانونی دنبال نکردند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی به دستاوردهای حماسه 9 دی اشاره کرد و افزود: حفظ استقلال سیاسی نظام، تحرک بخشی به بیداری اسلامی و آشکار شدن رابطه فتنه گران با غرب و آمریکا از جمله دستاوردهای این حماسه تاریخی بود.

امام جمعه خرم آباد حماسه 9 دی را زمینه ساز سرشکستگی غرب دانست و افزود: 9 دی آزمون بزرگی بود که ملت ایران در آن پیروز و خواص بی بصیرت مغلوب و فتنه گران و دشمنان ایران نابود شدند.

آینده متعلق به اسلام و مکتب اهل بیت خواهد بود

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود به 13 دی ماه سالروز ابلاغ پیام تاریخی حضرت امام (ره) به گورباچف اشاره کرد و گفت: در این نامه حضرت امام فروپاشی شوروی و پایان عمر مارکسیسم را پیش بینی کرده بود که هر دو به وقوع پیوستند.

وی به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر این که «امروز تاریخ جهان بر سر یک پیچ بزرگ تاریخی است» اشاره کرد و افزود: آینده متعلق به اسلام و مکتب اهل بیت خواهد بود و شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» در جهان عملی خواهد شد./9464/پ202/پ

ارسال نظرات