۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۵۱۴۰۳
امام جمعه زنجان:

9 دی رفراندوم ارزش های انقلابی بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی 9 دی را تجلی پیوند ناگسستنی ملت ایران با ولایت دانست و گفت: حضور خود جوش مردم رفراندوم مجدد ارزش های انقلابی بود.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه، با تأکید بر این‌که کسب بصیرت در هر زمانی لازمه عبور از کوران فتنه‌ها است، اظهار داشت: حماسه 9 دی خط بطلانی بر تمام فتنه‌های پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بود.

 وی با بیان این‌که دشمنان به دنبال تلخی کام ملت پس از شیرینی حضور پرشور و حداکثری انتخابات سال 88 بودند، خاطرنشان کرد:  9 دی روزی ماندگار در تاریخ نظام اسلامی است که تجلی پیوند ناگسستنی ملت ایران را با رهبری و ولایت بود، در حقیقتحضور خود جوش و گسترده مردم رفراندوم مجدد آنان به انقلاب اسلامی و ارزش هایی انقلابی بود.

امام جمعه زنجان حضور گسترده و به موقع مردم در صحنه را یکی از الطاف الهی دانست و تصریح کرد: ایستادگی ملت موجب خنثی شدن توطئه های مختلف دشمنان شد، البته بهره‌مندی از رهنمودهای ولایت فقیه در پیشبرد اهداف نظام اسلامی، مقابله با توطئه های دشمنان و آگاه سازی نقشی راهبری و تاثیرگذار است.


حجت الاسلام والمسلمین خاتمی حضور گسترده مردم در 9 دی را ترسیم سرنوشت آینده نظام به دست خود ملت دانست و گفت: هدایت مدبرانه رهبری و روشنگری های به موقع معظم له، توانست نظام اسلامی را با حداقل آسیب از دام گسترده این فتنه بیرون بکشد.

وی افزود: نقش ولایت فقیه در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و حرکت پرشتاب کشور به سوی تعالی غیر قابل انکار است، از این رو تبعیت از این رکن اساسی رمز موفقیت ایران اسلامی در تمامی عرصه ها محسوب می شود.


امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش بینی سقوط اتحاد جماهیر شوروی سابق در نامه امام خمینی(ره) به گورباچوف اظهار داشت: حقیقت امر آن است که لیبرال دموکراسی حاکم بر جهان غرب در نهایت به سرنوشت رژیم کمونیستی شوروی سابق دچار خواهد شد که بر مبانی ظلم و استبداد گسترده حاکم شده است./935/پ202/پ

ارسال نظرات