۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۱۵۱۴۱۷
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

اجازه نمی دهیم ابوموسی اشعری ها به میدان سیاست باز گردند

خبرگزاری رساـ آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر این که با بصیرت، مجاهدت و ولایتمداری آماده دفع فتنه های آینده هستیم، گفت: اجازه نمی دهیم ابوموسی اشعری ها به عرصه سیاست باز گردند.
آيت الله غلامعلي صفايي بوشهري

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب، با اشاره به حماسه 9 دی تاکید کرد: با بصیرت، مجاهدت و ولایتمداری آماده دفع فتنه های آینده هستیم.

آیت الله صفایی بوشهری هشدار داد: نباید اجازه داد ابوموسی اشعری ها به میدان سیاست بازگردند و الا با عمرو عاص ها می نشینند و فتنه حکمیت به پا می کنند.

ولایتمداری تنها راه برون رفت از فتنه سیاسی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان این که ولایتمداری تنها راه برون رفت از فتنه سیاسی است، گفت: مربع فتنه 88 متشکل از چهار گروه فتنه گران طراح، عامل، حامی و ساکت بود.

وی تصریح کرد: 9 دی حماسه ای بی نظیر از بصیرت، مجاهدت و ولایتمداری مردم مسلمان ایران در تاریخ ایران و اسلام است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به مورد هجمه قرار گرفتن نظام الهی از سوی فتنه های مختلف، بیان کرد: فتنه گران سیاسی در طول تاریخ اسلام همواره به دنبال فرصت جهت انتقام سیاسی بوده اند.

آیت الله صفایی بوشهری به تشریح فتنه های جهان سلطه پرداخت و اظهار داشت: فتنه اقتصادی جهان سلطه نشانه شکست در فتنه نظامی و سیاسی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان داشت: حمایت از ولایت که تجلی در مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای دارد، نشان از بصیرت، ایمان و تقوا و اخلاق سیاسی است .

فاصله گرفتن از ولایت نتیجه اش حذف مردمی خواهد بود

امام جمعه بوشهر گفت: همه بدانند مشروعیت و مقبولیت تمامی مسؤولان نظام به درجه ولایتمداری آنان است و فاصله گرفتن از ولایت نتیجه اش حذف مردمی خواهد بود.

ورود مجدد اصحاب فتنه به عرصه سیاست ممنوع است

وی با ممنوع دانستن ورود مجدد اصحاب فتنه به عرصه سیاست، تاکید کرد: ورود مجدد اصحاب فتنه به عرصه سیاسی نظام مقدس جمهورس اسلامی اشتباه بزرگی خواهد بود که پیامدهای بزرگی خواهد داشت.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای موهبتی الهی جهت حاکمیت اسلام و عدالت و پیشرفت در فضای ملی و فرا ملی است.

امام جمعه بوشهر به غفلت خواص صدر اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: عامل اصلی سقوط طلحه ها، زبیر ها، معاویه ها، مروان بن حکم ها، عبد الله بن وهب خارجی ها و اشعث بن قیس ها، گریز از ولایت و ستیز با ولایت بود، برخی به خود آیند که سرنوشتی چون آنان نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: مردم  ولایتمدار ایران جان خود را برای مقام معظم رهبری کنار گذاشته اند.

وی در پایان تصریح کرد: بسیاری از شخصیت های سیاسی ایران مدیون حمایت ها و هدایت های مقام معظم رهبری هستند و شکر گزاری آن ولایتمداری و کفران آن سقوط سیاسی و دینی است./9455/ت301/ج

ارسال نظرات