۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۵۱۴۲۵
در مسجد اعظم اهواز؛

مراسم بزرگداشت شهدای فتنه 88 برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت شهدای فتنه 88 با حضور پرشور مردم در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.
مراسم بزرگداشت شهدای فتنه 88 برگزار شد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم بزرگداشت شهدای فتنه 88، با حضورآیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام روح الله حسینیان، رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، سردار سعید قاسمی فعال سیاسی، طلاب، دانشجویان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در این مراسم با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه ابراز داشت: دشمن با وجود چنین مردم ولایتمداری هرگز جرأت هیچ گونه تعرضی به ایران اسلامی را به خود راه نخواهد داد.

امام جمعه اهواز با اشاره به بصیرت مردم ایران اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه هیچ گاه شاهد آسیب به کشور نخواهند بود.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام روح الله حسینیان، رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، در سخنانی به مسائلی از جمله شهادت، فتنه 88، حماسه 9 دی و انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد.

بنابر این گزارش در حاشیه این مراسم از پدران شهیدان، یعقوب بروایه و حسین غلام کبیری از شهدای فتنه با اهداء لوح یاد بود تجلیل شد.

سردار قاسمی سخنران پایانی این مراسم بود که در سخنانی، به بررسی و تحلیل ابعاد مختلف فتنه 88 و ارائه راهکار جهت جلوگیری از وقوع چنین حوادثی پرداخت.

گفتنی است، این مراسم از سوی مرکز رسانه بیداری اسلامی اهواز برگزار شد./9464/پ203/ب

ارسال نظرات