۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۵۱۴۴۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حماسه 9 دی معجزه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب در زمان سکوت یا همراهی خواص با فتنه گران را مورد توجه قرار داد و گفت: رهنمودها و بصیرت دهی ایشان سبب شد که مردم به صورت خودجوش و براساس احساس تکلیف حماسه 9 دی را خلق کنند.
ميرعمادي امام جمعه خرم آباد
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تبیین حماسه 9 دی را وظیفه‌ای شرعی، انقلابی و دینی دانست و گفت: 9 دی درس عبرتی برای آینده انقلاب است.
وی با بیان این‌که جریان فتنه به صورت پیچیده و عمیق نظام اسلامی را هدف قرار داده بود، خاطرنشان کرد: حضور عده‌ای در فتنه که سابقه انقلابی داشتند تشخیص را مشکل کرده بود و کسانی که باید به روشنگری می‌پرداختند دچار بی بصیرتی شده و برخی نیز سکوت کرده بودند.
امام جمعه خرم آباد روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب در زمان سکوت یا همراهی خواص با فتنه گران را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: رهنمودها و بصیرت دهی ایشان سبب شد که مردم به صورت خودجوش و بر اساس احساس تکلیف حماسه 9 دی را خلق کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: حماسه 9 دی معجزه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی بود که شک و تردیدها را از میان برد و نقاب را از چهره فتنه گران برداشت.
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت پرداختن به زوایای مختلف حماسه 9 دی تأکید کرد و اظهار داشت: تبیین ابعاد مختلف این حادثه بزرگ به دشمن شناسی، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مردم کمک می‌کند.
وی حضور حماسی مردم در 9 دی را تلنگری به خواص دانست و گفت: متأسفانه خواصی که وظیفه روشنگری مردم را بر عهده داشتند جزو ساکتین یا در ابهام بودند و این مردم بودند که آمدند و راه صحیح را به آنها نشان دادند.
امام جمعه خرم آباد افزود: موج خروشان مردم در 9 دی که با بصیرت و آکاهی همراه بود، دست پنهان دشمن را نمایان کرد و به خواص فهماند آن درکی که باید از نظام، انقلاب و ولایت داشته باشند صحیح نبوده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: حماسه 9 دی و موج خروشان مردم خار و خاشاک را کنار زد و سرانجام نظام جمهوروی اسلامی را زلال و خالص باقی گذاشت.
نماینده ولی فقیه در لرستان حماسه 9 دی را هشداری به خواص بی بصیرت، کسانی که از مسیر ولایت فاصله گرفته و در شک و تردید بودند و به دشمنان داخلی و خارجی عنوان کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی رهبر معظم انقلاب اسلامی را حماسه ساز اصلی حماسه 9 دی ذکر کرد و گفت: ایشان با درایتی بالا سکان نظام اسلامی را در دست گرفته و با رهنمودهای خود فتنه را خنثی کرد و امروز سر تسلیم فرود آوردن عده‌ای در برابر رهبری به خاطر مهار فتنه 88 و خلق حماسه 9 دی است./927/ت302/ج
ارسال نظرات