۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۵۱۴۶۹
در سالروز حماسه 9دی؛

تجمع بزرگ عاشورائیان در کرمان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد بزرگداشت 9دی گفت: حضور بارز نسل سوم انقلاب اسلامی در خلق حماسه نهم دی، آن حماسه را ماندگار کرد و نشان داد در دهه چهارم و در مقابله با جنگ نرم و چالش های پیچیده دشمن، نظام جمهوری اسلامی از سرمایه عظیم اجتماعی برخوردار است.
تجمع بزرگ عاشورائیان در کرمان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی‎محمد نائینی، رییس ستاد بزرگداشت 9دی، در جمع مردم حماسه آفرین شهر کرمان بیان کرد: 9دی روزی است که از ویژگی های خاصی برخوردار است و از ویژگی های برجسته این روز حرکت صحیح ملّت ایران در فضای غبارآلود است که با بصیرت کامل و حضور فراگیر در میدان حاضر شدند.

 

رییس ستاد بزرگداشت 9دی با توجه به حضور گسترده مردم که با همان احساس و عظمت ابتدای انقلاب اسلامی، در صحنه بودند اظهار داشت: این حماسه تاریخی و ماندگار به تعبیر رهبر معظم انقلاب یکی از قله های فراموش نشدنی، حرکت برخاسته از بصیرت، شناختن موقعیت و حضور در لحظه های مورد نیاز، حرکتی در فضای غبارآلود، حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی ، مردمی و خودجوش در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

نائینی تصریح کرد: ویژگی های این حماسه بزرگ، در این حماسه چه عناصر و ویژگی هایی وجود دارد که مقام معظم رهبری بر ماندگاری آن تاکید دارد؛ کارکردها، پیامدها و آثار این حماسه در محیط داخلی و خارجی  چه بود؟ زمینه ها وعوامل شکل گیری حماسه نهم دی  چیست از جمله سؤالاتی است که لازم است در تبیین حماسه نهم دی 88 از سوی رسانه ها و نخبگان فکری به آن پرداخته شود.

وی در ادامه بیان کرد: بهتری روشی که غرب و آمریکا برای فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست یافته روش بنیانگذاری انقلاب های رنگی است که از قبل برای مانورها و حرکت های اجتماعی برنامه ریزی کرده و خواهد کرد تا در انتخابات فضایی بی ثبات و ناامن در معرض نمایش قرار دهند.


رییس ستاد بزرگداشت 9دی خاطرنشان کرد: اعترافات مجرمین در فتنه 88 نشان می دهد که غرب و آمریکا برنامه ریزان این آشوب ها بوده اند و با وجود این که آن ها بسیار هزینه کردند، دفاتر ویژه ای را برای ارتباط با سران فتنه تشکیل دادند./9701/پ 202/ب

ارسال نظرات