۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۵۱۴۹۱
امام جمعه کهنوج:

حماسه 9 دی یادآور بصیرت ملت قهرمان ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کهنوج در سالروز حماسه 9 دی گفت: 9 دی یادآور حماسه حضور مدبرانه، با بصیرت و به موقع ملت قهرمان ایران است.
حجت الاسلام اکبر افشارمنش امام جمعه کهنوج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب کرمان، تجمع بزرگ و باشکوه مردم شهرستان کهنوج هم زمان با سراسر کشور در مصلای بزرگ بهمن این شهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام اکبر افشارمنش، امام جمعه کهنوج با تبریک سالروز حماسه 9 دی افزو: 9 دی یادآور حماسه حضور مدبرانه، با بصیرت و به موقع ملت قهرمان ایران است.

وی تصریح کرد: پیام 9 دی در واقع این بود که ملت سرافراز ایران بادل و جان در کنار رهبر معظم برای حفظ انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام افشارمنش اظهار داشت: فتنه 88 جنگ احزابی بود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بعد از تمام شدن دولت اصلاحات و پیروزی آقای احمدی نژاد جریان موسوم به اصلاحات تمام تلاش خود را کردند تا در انتخابات شوراها پیروز شوند اما مردم هوشیار بودند و به آن ها پشت کردند و بعد تصمیم گرفتند با تمام توان در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند تا به مجلس راه پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان کهنوج افزود: آنچه که فتنه گران طراحی کرده بودند یقیناٌ مشخص شد نه بحث تقلب بود و نه بحث ریاست جمهوری بلکه آن ها به اساس و رکن مقام معظم رهبری کار داشتند اما غافل از آن که ملت قهرمان و بصیر ایران وارد صحنه شد.

وی گفت: اگر در عاشورای کربلا یزید و یزدیان موفق شدند سیدالشهداء (ع) را به شهادت برسانند بلکه تعبیر فتنه گران از یزدیان کمتر نیست و فرق عاشورای کربلا با فتنه 88 این بود که مردم در آن زمان به دنبال خواص بی بصیرت رفتند ولی در این زمان مردم آن خواص را کنار زدند و از ولی امر خود پیروی کردند و در نهایت توانستند حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بیافرینند./971/پ203/ب

ارسال نظرات